Pagina's

dinsdag 18 oktober 2011

Kadootje...voor wie?

Jullie hebben misschien wel gedacht dat ik helemaal geen doosjes meer maak? De laatste tijd heb ik alleen maar kaarten laten zien. Maar niets is minder waar, ik zit nu weer in mijn "doosjesperiode".
Dit theedoosje is alvast een kadootje voor "iemand" voor kerst, ik weet alleen nog niet wie "iemand" is...spannend he?
Het papier komt van Action, er zit een heel subtiel glittertje in, maar dat kun je niet zien op de foto's. Ligt denk ik aan mij en niet aan het toestel hoor. Je kunt niet overal even goed in zijn, toch?
Op het dekseltje heb ik wat stansen van Crealies gebruikt, zo leuk zijn die. Ook heb ik alle randen met inkt bewerkt, niet vergeten deze keer.

Voor de foto heb ik er thee in gedaan, maar er kan van alles in natuurlijk.
En ook vandaag weer een tekst voor jullie!

Ik weet niet hoe het bij jullie is, maar hier regent het af en toe flink en het waait stevig. Vanmorgen bleef het ook heel lang donker. En jullie weten misschien al wat ik ga zeggen nu..... het is heerlijk knutselweer!!!
Tot de volgende keer...
ps. nog een vraag...inmiddels heb ik best wel veel teksten op mijn blog, eigenlijk zou ik ze graag bij elkaar willen zetten op een aparte pagina of zo. Kan iemand mij misschien uitleggen hoe en wat, of waar ik dat zou kunnen nalezen? Alvast bedankt!




13 opmerkingen:

Liesbeth zei

Je doosje is prachtig, en je tekst is ingepikt hoor, maar je paginaprobleem kan ik niet oplossen helaas.
Gr. Liesbeth

Wilma zei

Hoi, hoi Annerieke,
HIHIHI.....ik weet wel "iemand" voor dit PRACHTIGE doosje ☺☺☺.
Als je een nieuwe pagina wil aanmaken ga je naar "nieuw bericht".....rechts bovenaan staat "pagina's bewerken" en daar kun je ook een nieuwe pagina aanmaken. Je kunt ook naar "Blogger in Draft" gaan en daar een pagina aanmaken. Zo heb ik het gedaan, maar het werkt niet bij iedereen hetzelfde.....heb ik begrepen.
Ik hoop je hiermee geholpen te hebben en ik zie je extra pagina graag verschijnen.
Succes en liefs Wilma

martina's kaartjes zei

wow, dit is super ! dat zal wel geapprecieerd worden door de ontvanger !
grtjs, martina
x

Wilma zei

Hoi Annerieke,
De "smak" is goed aangekomen ☺☺☺ en ik hou niet van andere "smak".....LOL
Liefs Wilma

KarinsArtScrap zei

wat een super leuk en mooi dossje heb je weer gemaakt annerieke.
en net als wilma zegt ik weet ook wel iemand hahahaha.
maar weer prachtig gedaan.

groetjes karin

Janny zei

Leuk doosje en leuk papier komt mij bekend voor heb ik in losse velletjes op de beurs gekocht.
Groetjes Janny

Daatje zei

Hoi hoi Annerieke,
wat een schattig doosje heb je gemaakt,
dat is nog eens een leuk kadootje!
Om nog even op je vraag terug te komen van de afgelopen week,
voor mij is knutselen op dit moment,de ultieme ontspanning...
dus blijf ik dit maar vrolijk doen....
Groetjes van Daatje

Sandra zei

Super leuk weer, de ontvanger zal er best blij mee zijn!!
Groetjes sandra

Helen zei

wat een mooi doosje. Bedankt voor je tekst. Helaas ben ik niet zo'n nerd op de computer, dus met je vraag kan ik je niet helpen. Groetjes.

Christine zei

Mooi doosje om te geven en om te krijgen!
Liefs
Christine

Anoniem zei

Hoi,
Wat een boel leuke maar zeer terechte reacties op het leuke doosje.
Groetjes Yvonne

Anoniem zei

Hoi creative Bij,

Je bent erg capabel en talentvol! Diegene die dit doosje onder de kerstboom vindt zal zeker heel blij zijn.


Groetjes van ´iemand´ kroes

Riet zei

Wat een prachtig doosje Annerieke,mooi papier heb je gebruikt.

Liefs Riet.