Pagina's

woensdag 19 oktober 2011

Kerstmuisje...

Wat een leuke reacties heb ik op het doosje van gisteren gekregen, een feestje om te lezen, dank jullie wel!
Het lieve muisje op deze kerstkaart kwam ik tegen bij Elizabeth O. Dulemba, wat een schatje! Ik heb deze freebie ingekleurd met de Derwent Coloursoft potloden. Alle randen van het papier zijn bewerkt met inkt. Verder wat ijskristallen en een soort swirl erop geplakt.
Met deze kaart wil ik meedoen aan de challenge van Webshop AnMaCreatief. De opdracht is een kaart maken naar aanleiding van een sketch.

Misschien is het jullie al opgevallen, maar ik heb extra pagina's aan mijn blog toegevoegd met mijn zelfgemaakte tekstdigi's. Ook de tekst die op deze kaart zit kun je daar vinden.

Volgens mij heb ik alles gezegd wat ik wilde zeggen, alleen nog.....
tot gauw!

13 opmerkingen:

Helen zei

Hoi Annerieke, wat een ontzettend leuk kaartje heb je weer gemaakt. Bedankt voor het meedoen aan Anmacreatief's challenge. Groetjes.

manuela zei

Hoi Annerieke, wat een ontzettend leuk kaartje geworden en zeer leif stempel en mooi ingekleurd


groetjes Manuela

Janny zei

Het is weer een lievertje.
Groetjes Janny

Anne-Marije zei

Hallo Annerieke,

Wat heb je een leuk kerstkaartje gemaakt. Het stempeltje is echt superschattig...
Bedankt voor het meedoen met de AnMaCreatief challenge van deze maand.
xxx Anne-Marije

P.S. Ik heb de verkeerde links verwijderd. Jouw inzending heeft nu nummer 19 gekregen....

Anoniem zei

Hoi hoi,
Wat een leuk kaartje weer.
Ik heb even bij je je digi's gekeken maar wat heb je er al veel zeg...... Leuk. Dank je wel.
Liefs Yvonne

Wilma zei

Hoi, hoi Annerieke,
De Dulemba-muis doet het SUPER op dit MOOIE en FRISSE kerstkaartje.
Sta jij ook op de foto? ☺☺☺
Liefs Wilma

Marlies zei

Een super mooie, vrolijke kerstkaart met een schattige muisje erop! Ook het doosje in de post hieronder is een super creatie!
groetjes, Marlies

KarinsArtScrap zei

wat een leukerd annerieke ja ik vind dat een leuke stempel en je kaart is heel erg lief.

groetjes karin

Riet zei

Wat een schitterende kaart Annerieke.

Liefs Riet.

Lins zei

Schitterend kerstkaartje Annerieke, je hebt zo'n mooi papier gebruikt!

Groetjes,

Lins

Lins zei

Oeps nog vergeten maar alvast bedankt dat je meedoet met de challenge bij AnMaCreatief :-)

Lins

LottesCards zei

Wat een geweldig leuk kaartje zeg.
Een hele lieve stempel heb je er voor gebruikt!

Bedankt voor je bijdrage bij de eerste challenge van AnMaCreatief!

Liefs Lotte

Daatje zei

Hoi hoi Annerieke,
wat heb je een mooie kleurcombie gebruikt
en je digimuisje is schattig..
Groetjes van Daatje