Pagina's

dinsdag 4 oktober 2011

Kerstrood...

Wat een leuke reacties heb ik weer op mijn vorige kaart gehad, BEDANKT allemaal!
De kaart die ik vandaag laat zien is in echte warme kerstkleuren, althans dat vind ik. Zelf heb ik ook een bordeauxrode/paarse kerstboom. Niet de boom natuurlijk :-), die is toch wel gewoon groen, maar de dingen die erin hangen. En nee.....ik heb hem nu nog niet staan:-).
Vinden jullie het lint aan de zijkant niet mooi? Er zit fluweel aan, dus een "aaibare" kaart. Verder heb ik wat stansen gebruikt en rechtsboven een randpons.
En de tekst...
die krijgen jullie van mij weer cadeau/kado. Nu twijfel ik toch of ik cadeau of kado moet neer zetten, ik weet het niet zo goed, jullie mogen zelf kiezen, goed?
Fijne dag nog!

8 opmerkingen:

Helen zei

wat mij betreft mag het allebei. Je hebt weer een heel mooi kaartje gemaakt. Kwam op je blog terecht via Nadia's challenge en ik ben gelijk volger geworden. Groetjes.

Liesbeth zei

Ik vind het ook allebei goed hoor, en ik vind je kaartje geweldig, mooie warme kleuren.
en bedankt voor je tekstje.
gr. Liesbeth

martina's kaartjes zei

heel erg mooi gemaakt
grtjs, martina
x

KarinsArtScrap zei

wat een super mooi kerstkaartje heb je weer gemaakt annerieke.
ja dat lint is prachtig en past er ook mooi bij.

groetjes karin

Christine zei

Gezellig toch zo'n aaibaar kaartje! Mooi gedaan!
Liefs
Christine

Riet zei

Wowwww Annerieke,wat een schitterende kaart.

Liefs Riet.

Hetty zei

Wat een schitterend kaartje

gr hetty

Marlies zei

Een prachtige kerstkaart en ik vind ze ook hele mooie warme kleuren! Cadeau of kado mij maakt het niks uit maar ik neem je tekst wel mee, dankje!
groetjes, Marlies