Pagina's

donderdag 6 oktober 2011

Nat is nat...

Wat een regen vanmorgen, zeg....ik was helemaal doorweekt....welkom herfst! Wel een lekkere wandeling gemaakt en ach, nat is nat, daarna een warme douche en alle nattigheid is weer vergeten.
Vandaag weer een kerstkaart, daar kun je er niet genoeg van hebben :-). Alle randen van het papier heb ik bewerkt met een papierdistresser en inkt. Een paar dagen geleden heb ik op een tasje een soort waaier gemaakt. Ik vond dat zo leuk dat ik het nog een keer heb gedaan, nu alleen met een stans van een ster.
De bovenste stans is gerild, ingeknipt en gevouwen, de rode eronder is gewoon 'plat'. Daaronder zit nog een stans van een andere stervorm.
En ik kan het weer niet laten, ben weer even aan het 'stoeien' geweest met vormen en woorden met dit als resultaat :
Met deze kaart wil ik meedoen aan de challenge bij Dutch Card Lovers, er was weer zo'n leuke schets.

Nog even iets anders...ik probeer ook regelmatig bij jullie reacties te plaatsen. Vaak lukt dat ook wel, maar de laatste dagen niet altijd, dan valt ineens mijn tekst weg en dan weer niet??? De ene keer lukt het wel, de andere keer niet. Dus bij deze, ik kom vaak bij jullie langs en kijk met enorm veel plezier naar al jullie mooie creaties!  
Tot gauw weer...

12 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

dat ziet erweer leuk en mooi uit annerieke.

groetjes karin

Wilma zei

Hallo Annerieke,
Ik hoop dat het deze keer lukt om een berichtje hier achter te laten.
Nat is inderdaad nat en een warme douche is ook nat, maar dan net even anders ☺☺☺
Je hebt een MOOIE kerstkaart gemaakt en ook de kaarten hieronder heb ik nog eens bekeken.....daar vind ik de herfstkaart SUPER van en het tasje met de andere rozet PRACHTIG.
Liefs Wilma

Anja (scrappie) zei

Wow prachtig kaartje heb je gemaakt hoor heel erg mooi. Bedankt voor je deelname aan DCL.

Daatje zei

Hoi hoi Annerieke,
wat een leuke kaartjes heb je weer gemaakt!
mooie kleurtjes en die waaiertjes vind ik ook zo leuk!
Weet je..
na regen komt altijd weer zonneschijn!
Groetjes van Daatje

marcella zei

Super leuk kaartje die waaier is erg leuk .
groetjes marcella
en wat het weer betreft vandaag is het nog erger .

martina's kaartjes zei

mooie kaart !
en eh... dat nat, we zullen het maar vertalen in : knutselweer !!! hahahaha
liefs, martina
x

miriam zei

Wat een schitterende kaart ,leuk hoe je die waaier hebt gedaan.
leuke tekst ook
bedankt voor je deelname aan dcl
groetjes miriam

rosalien zei

Wat een leuk idee om zo'n waaiertje te maken. Toppie!! :))
Hier gelukkig geen last met reacties plaatsen. Ik hoor dat meer mensen er last van hebben. Heel vervelend.
Bedankt voor het meedoen emt de DCL.

Groetjes Rosalien

yvon/stampidoe zei

super mooie kerstkaart met die waaier, bedankt voor het meedoen met dcl

Ellen zei

Wat een prachtige uitwerking van de schets Annerieke! Beetje een oosters tintje.
Bedankt voor het meedoen met DCL.

Groetjes Ellen

Marlies zei

Een hele mooie en originele kerstkaart, heel leuk gedaan met de waaier! een super mooi geheel en ook een leuke tekst. Ik heb het ook meteen opgeslagen. Bedankt ervoor!
groetjes en een fijn weekend, Marlies

Anoniem zei

Heey,
Gefeliciteerd, je zit weer in de top 3 met je leuke kaartje!
Lieve groetjes en een prettig weekend.
Yvonne