Pagina's

vrijdag 28 oktober 2011

Proost!

Vandaag laat ik jullie een mannenkaart zien. Het is al even geleden dat ik deze kaart gemaakt heb. Ja, ja, in mijn favoriete kleuren, alleen vind ik zelf het plaatje iets minder, maar dat komt omdat ik helemaal niet drink. Nou ja, geen alcoholische dranken dan :-).
Hier kun je goed zien dat ik het bruine papier iets heb ingescheurd en omgekruld, geeft een leuk effect, beetje nonchalant.
En een "oude" knoop....het zou wel eens een knoop van een werkoverall van mijn vader kunnen zijn en dat is lang geleden dat hij die droeg.
Onderaan zit nog een ponsrand en daar heb ik dan een stukje touw opgeplakt.
De tekst linksboven op de kaart is zelf gemaakt en kunnen jullie vinden op mijn speciale tekst pagina. Te zijner tijd zal ik de teksten nog wel eens wat beter gaan ordenen, maar dat vind ik een rot klusje, ben nu blij dat mijn blog lay-out gelukt is.

Bedankt voor jullie reacties op mijn vorige bericht, hopelijk vinden jullie deze weer de moeite waard om te lezen.
Prettig weekend!

8 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend mooie mannenkaart. Heb dit papier ook, maar had dit er nog niet bij bedacht (geschikt voor mannen). Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat en super mooie mannenkaart en
    de kleurencombinatie is erg gaaf

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een gave mannenkaart annerieke vind hem helemaal super.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi papier, toffe kleur en een prachtige kaart!!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, hij is goed gelukt.
    Leuke details.
    Het klopt gewoon allemaal.
    liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een super mooie mannenkaart met leuke details! Het omgekrulde papier is ook leuk en het touwtje onderaan vind ik ook een leuk idee!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart Annerieke.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi hoi Annerieke,
    het is inderdaad te zien dat bruin je favoriete kleur is!
    mooi gemaakt vorral die omgevouwen hoek en dat touwtje maakt het net wat stoer...
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen

Zo leuk om reacties te krijgen en te lezen, dank je wel!