Pagina's

zondag 2 oktober 2011

Toch al herfst...

Alhoewel we nog zomerse dagen hebben is het toch al echt herfst. Vandaar deze kaart. Met deze kaart wil ik meedoen aan de challenge bij Nadia's Challenge Blog, herfst in 3D is de opdracht. Het 3D plaatje komt uit de laatste Hobbyhandig en het papier is van Boekenvoordeel. Leuk te combineren he?
De tekst is zelfgemaakt.

Trouwens...ik ben wel een bofkont hoor, ik heb een prijs gewonnen bij het EHI blog, met mijn kikkerkaart van vorige week. Daar ben ik natuurlijk wel blij mee.

En natuurlijk wil ik jullie bedanken voor de ontzettend leuke reacties, elke keer weer. Daar wordt een mens ook blij van.
Nu hoorde ik net op de radio dat het morgen weer een mooie dag wordt, het houdt maar niet op. Laten we er nog maar van genieten.
Fijne avond!

13 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

nou eerst proficiat met je prijs annerieke.
je kaart is heel erg mooi, je papiertjes combineren heel mooi bij elkaar en je bloemen zijn prachtig.

groetjes karin

Liesbeth zei

Erg leuk Annerieke je herfstkaartje.
gr. Liesbeth

Anoniem zei

Ohw, dit is ook een hele mooie.
Wat een mooie swirl zit erop!
liefs Yvonne

Christine zei

Die herfstkleuren zijn zooo mooi! Je kaartje is leuk gedaan!
Liefs
Christine

Sandra zei

Hoi hoi,
Erg leuk kaartje echte herfstkleuren!! Raar is dat he de blaadjes verkleuren al en vallen van de bomen maar ondertussen voelt de temperatuur aan als zomer herlijk gewoon nog ff een paar daagjes hiervan genieten!!
Trouwens gefeliciteerd met je prijsje!!
Groetjes Sandra

Hetty zei

Wat een super mooi kaartje

gr hetty

julie zei

inderdaad, genieten van het weer is de boodschap. Word ik echt gelukkig van ! mooie kaart trouwens

Riet zei

Wat een prachtige kaart Annerieke.

Liefs Riet.xx

Daatje zei

Hoi hoi Annerieke,
wat een mooi herfstkaartje!
Groetjes van Daatje

Helen zei

Wat een ontzettend mooi kaartje. Bedankt voor het meedoen aan Nadia's challenge. Groetjes

cristel zei

leuke kaart en bedankt om mee te doen met nadia's challenge
grtjs cristel

3dnadia zei

Heel mooi kaartje, bedankt om mee te doen met Nadia's Challenge

Groetjes Nadia

lisbeth zei

Love your card, Thanks for joining us at Nadias challenge this time