Pagina's

zondag 9 oktober 2011

Vergeetachtig?

Laat ik beginnen om te vertellen dat ik met mijn vorige kaart in de top 3 ben beland bij de Dutch Card Lovers, goed he?
Nu de kaart van vandaag...al een hele tijd heb ik geen kaarten voor mannen gemaakt, maar ook zij zijn jarig en verdienen een kaart. De digi, een freebie is van Marlene van Disguised as a Grown-Up, ingekleurd met de Derwent Coloursoft. Ik vind deze man wel grappig, ben benieuwd waar hij aan denkt. Eerlijk gezegd heb ik wel het idee dat hij "vergeetachtig" is.
Aan de linkerzijde heb ik een soort "rits" gemaakt, althans, zo zie ik het :-). Van boven is het papier een stukje ingescheurd en bewerkt met wat inkt. De andere randen ook trouwens. Met een splitpen heb ik een stukje kadolint vastgezet.




Fijne zondag nog!

10 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

eerst van harte gefeliciteerd met de top3 annerieke.
en je kaart ziet erweer gaaf uit, leuk met die rits gedaan.


groetjes karin

Daatje zei

Hoi hoi Annerieke,
gaaf in de top 3!
van harte gefeliciteerd!
Ik vind je mannenkaart erg superleuk, vooral die rits goed idee!
Groetjes en fijne dag van Daatje

Anoniem zei

Hey, die is gaaf.
Je hebt er hele leuke details aan gegeven.
liefs Yvonne

Hetty zei

Wauuuw wat een super gave mannenkaart en
gefeliciteerd met de top 3

gr hetty

Sandra zei

Supergave kaart!! En gefeliciteerd met je top3 echt super!!
Groetjes Sandra

Helen zei

Wat een leuke mannenkaart. Groetjes.

Marlies zei

Gefeliciteerd met je top 3 plaats!
Deze mannenkaart is ook super mooi! Leuke digi, hij ziet er inderdaad vergeetachtig uit en een heel leuk idee met het 'rits'.
groetjes, Marlies

Liesbeth zei

Wat een leukerd is dit Annerieke.
gr. Liesbeth

Riet zei

Wat een geweldige kaart Annerieke.

Liefs Riet.

Christine zei

Leuk idee Annerieke, tof gedaan!
Liefs
Christine