Pagina's

dinsdag 11 oktober 2011

Zo schattig...

Zo schattig is dit meisje, vinden jullie ook niet? Voor deze kaart heb ik papier van Boekenvoordeel gebruikt. Ik vind het zelf altijd een uitdaging om te laten zien dat je ook met goedkopere materialen leuke dingen kunt maken. Maar....smaken verschillen en een ieder moet doen wat hij wil natuurlijk.
Alle randjes zijn bewerkt met inkt. Voor de rand in het midden heb ik een randpons gebruikt.
De tekst zit op een bloem/ster, een stans van Crealies, ik heb de verschillende maten met foamtape opgeplakt, zodat ze iets hoger komen, geeft een leuk effect.
Linksboven op de kaart nog wat bloemetjes en "frutsels". Over frutselen en knutselen gesproken...het is perfect knutselweer. Beetje donker, somber, stormachtig weer, lekker om wat te doen. Afgelopen zondag hadden we ook zo'n dag, de mannen boven op zolder, die zijn dan met elektronica bezig en zelf zat ik op "mijn kamertje". Ik bedacht me ook dat het me met de paplepel is ingegoten, het creatieve. Zolang als ik me kan herinneren zijn we bezig met allerlei dingen en ook al in mijn jeugd hoor. Is het niet klussen in huis, dan is het wel wat anders. Ik weet niet beter, ben blij dat ik dat heb meegekregen. Het is ook mooi om te zien dat je dat toch ook weer doorgeeft. Nou, genoeg gedacht en geschreven, het is weer tijd om aan het werk te gaan.
Ik wil jullie alvast bedanken voor de leuke reacties!
Fijne dag nog, voeten stevig op de grond houden...het waait zo hard, tot de volgende keer!

11 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi,
't is inderdaad een liefie.
Niet alleen het plaatje maar ook de kleurcombinatie spreekt mij aan.
Je ster/bloem geeft ook een heel leuk effect.
Liefs Yvonne

martina's kaartjes zei

ik geef je groot gelijk ! het hoeft allemaal vandaag niet zo veel geld te kosten ! heel erg leuke dingen kan je ermee maken. En eigenlijk is het vaak een dubbele uitdaging vind ik ...
mooie en lieve kaart,
liefs, martina
x

Hetty zei

Wauuuw wat is dit super gaaf

gr hetty

Daatje zei

Hoi hoi Annerieke,
ik wil je even bedanken voor je lieve reacties op mijn blog!
Dit kaartje vind ik erg mooi en netjes gemaakt!
Groetjes van Daatje

Sandra zei

Hoihoi,
erg leuk kaartje het papier is erg leuk en mooi van kleur, heb zelf dit blokje ook en heb er ook al een kaartje meegemaakt!!
Je kerstdigi is ook weer super!!
Groetjes Sandra

Helen zei

Wat een mooi en lief kaartje weer. Heb zelf ook van die papierblokjes en daar is niks mee. Groetjes.

Liesbeth zei

Ik vind het juist altijd zo leuk om te zien dat je zonder al die exclusieve dingen ook een mooi kaartje kunt maken.
Missie gelukt hoor.
gr. Liesbeth
ps. ben zelf ook vaste klant bij al die winkels hihi

Wilma zei

Hallo Annerieke,
Wat een LIEFFIE is dit en MOOI papier blijft MOOI papier.....waar het ook vandaan komt.
Tot de volgende freubel.....moet echt gaan lukken met dit weer.
Liefs Wilma

Riet zei

Wat een prachtig kaartje,lief dat plaatje,mooi papier.


Liefs Riet.

KarinsArtScrap zei

wat een super leuk en gaaf plaatje annerieke een geweldig kaartje.
ja het is zeker leuk om ook met goedkoop materiaal tewerken.

groetjes karin

manuela zei

Wat een mooi en lief kaartje heb je gemaakt en is zeer mooi papier en
blijft MOOI papier.....waar het ook vandaan komt.
groetjes Manuela