Pagina's

dinsdag 22 november 2011

18...en dan?

Tja...als je 18 bent, dan....vul maar in. Een mooie leeftijd, dan sta je nog aan het begin, nietwaar?
Jullie missen misschien het puntje van de kaart? Daar heb ik de naam van de jarige opgeplakt, maar voor de foto even 'weggewerkt'. Alle randen van het papier zijn bewerkt met de papierdistresser en 'Distress Ink Chipped Sapphire'. Wat zijn dat toch geweldig mooie kleuren inkt, en het werkt erg prettig.
Het afdrukje is een kleurplaat van internet en is ingekleurd met de Derwent Coloursoft potloden. De achtergrond heb ik geembost en daarna ook met inkt bewerkt.
Misschien moeten jullie de foto even vergroten door erop te klikken, maar zien jullie die leuke splitpennen? Kruiskoppen zijn het, stoer he? De tekst is weer zelfgemaakt. Als jullie interesse hebben laat het maar weten, dan plaats ik hem.
Voor nu wens ik jullie een fijne dag!




10 opmerkingen:

Daatje zei

Hoi hoi Annerieke,
wat een leuk stoer kaartje,
ja, ik ben het helemaal met je eens,
de distressinkt is top, laat papier ook bij elkaar matchen..
Je splitpennetjes zijn echt leuk!
Groetjes van Daatje

Charlotte zei

Leuk kaartje Annerieke! Die spiltpennen zijn inderdaad echt superstoer!
G.
Charlotte

Tinie zei

Super stoere stempel en het geheel is werkelijk geweldig!!!

Groetjes Tinie

Wilma zei

Hallo Annerieke,
Die kruiskoppen zijn inderdaad heel stoer.....het hele kaartje is STOER.
En het doosje is al "weg". Ik had er kleine snoepjes in gestopt, maar of die nog "leven"?
Liefs Wilma

Christine zei

Leuke, stoere kaart en heel mooie kleuren!
Liefs
Christine

KarinsArtScrap zei

ooooo wat een leukerd annerieke, een mooie kaart.

groetjes karin

Helen zei

wat een geweldig leuk en stoer kaartje. Splitpennen zijn erg leuk (heb ze zelf ook nog ergens liggen, maar waar .....) Groetjes.

martina's kaartjes zei

heel erg leuk modelletje ! superleuke mannenkaart
grtjs, martina
x

nicole zei

superstoere kaart!
heel leuk,
groetjessssssss

Liesbeth zei

En deze is ook al zo leuk, idd. mooi hoor die kruiskoppenbrads.
gr. Liesbeth
Ik vind je afbeelding ook erg gaaf.