Pagina's

maandag 7 november 2011

Beetje grijs...

Zo lieve mensen....als het bij jullie net zo is als hier in Almere, dan is het grijs. En dan bedoel ik het weer, want zelf ben ik het nog lang niet, hihi. Nou ja, een klein beetje dan...
En ik weet het...al weer een kaart in het bruin.
De sketch is van Dutch Card Lovers, ik zag daar de mooie kaarten van het designteam en ik kreeg gelijk inspiratie! Natuurlijk wil ik ook graag meedoen met hun challenge.
De tekst en ijskristallen heb ik op het dessinpapier gestempeld. Eerlijk gezegd vind ik het zwart iets te, maar ik had niet anders. Bruin kwam natuurlijk helemaal niet uit, althans, niet de bruin die ik had. Maar misschien denken jullie er anders over, dat kan natuurlijk. In de lengte heb ik ook nog een mooi stukje lint geplakt. De randen zijn bewerkt met de papierdistresser en inkt.
Nog bedankt voor jullie reacties op mijn vorige kaart, het waren er best wel veel, erg leuk om te lezen hoor.
De volgende keer ga ik jullie weer iets laten zien in "niet bruin", het moet niet te eentonig worden natuurlijk. Fijne dag nog!



16 opmerkingen:

Helen zei

wat een chique kerstkaartje. Groetjes Helen

Liesbeth zei

Ik vind hem een prachtige uitstraling hebben.
gr. Liesbeth

nicole zei

weer zo'n mooie kaart!
heel sjiek hoor.

enne hier is het ook grijs....het leek wel of het zou gaan sneeuwen, maar het witte hebn ik dan niet gezien :)

groetjessssssss

martina's kaartjes zei

heel leuk gemaakt ! grtjs, martina
x

Riet zei

Wat een prachtige kaart Annerieke.

Liefs Riet.

Christine zei

Mooie kerstkaart!
Liefs
Christine

Ellen zei

Mooie kaart Annerieke!
Bedankt voor het meedoen met DCL.

Groetjes Ellen

yvon/stampidoe zei

super leuke kaart is dit geworden, bedankt voor het meedoen met dcl

Marlies zei

Een super mooie en hele chique kaart Annerieke! Heel leuk met het touwtje! en een prachtige sneeuwvlok erop!
Ik heb net een nieuwe kaart op mijn blog gezet en ik heb een tekst van je erop gebruikt. Ik heb teruggelinkt naar je blog. Bedankt ervoor!
groetjes, Marlies

Anja (scrappie) zei

Mooie kaart hoor. Leuk dat je hebt meegedaan bij DCL.

Margot zei

ik hou van bruin! mooi kaartje en bedankt voor het meedoen met de DCL!

miriam zei

mooie chique kaart
bedankt voor je deelname aan DCL
groetjes miriam

José zei

Hoi Annerieke,
Mooi gedaan. Ik hou ook van bruin en vind de diverse dessing heel mooi bij elkaar. De zwarte tekst kan prima hoor. Gave ijsster!
Leuk dat je meedoet met DCL!
groetjes, Jose

arjette zei

Hoi hoi,

via het blog van Marlies kwam ik bij jouw blog terecht, ze had zo'n mooie tekstdigi van je gebruikt voor haar kaartje. Heb even bij je rondgesnuffeld maar wat heb jij een hoop moois op je blog staan, prachtige kaartjes!!!! Ben volger bij je geworden!!

groetjes Arjette.

rosalien zei

Ik vindt deze kleurstelling prachtig voor een kerstkaart. Hier zou ik dus niet opgekomen zijn. Super gedaan!
Bedankt voor het meedoen met de DCL.

Groetjes Rosalien

Marianne zei

Mooie kaart Annerieke!

Bedankt voor je deelname aan DCL.

Groetjes,
Marianne