Pagina's

woensdag 9 november 2011

Even geen bruin...

Wauw...wat een reacties weer op mijn vorige kaart, bedankt hoor, ik ben er erg blij mee. Ook heb ik weer een volger erbij, hartstikke leuk!
In mijn vorige bericht heb ik ook geschreven dat ik deze keer iets "niet bruins" zou laten zien. Ik hoop dat ik het hiermee waar maak?
Dit doosje is gemaakt met behulp van de Scor-Pal, heb ik vorig jaar gekocht, deze werkt super! Ooit heb ik gedacht "heb ik wel een Scor-Pal nodig", het kan ook wel met de hand. En dat is ook zo, maar ik zou nu niet meer zonder willen. Het is een stukje gemak om het zo maar te zeggen.
Dit doosje is 16 cm. hoog met een doorsnede van 7,5 cm.,  er kan dus aardig wat in.
Het papier is van Action, toen ik het bij elkaar had gezocht, dacht ik "hmm, is dit het wel" maar nu het kant en klaar is vind ik het zelf een leuke combinatie.
Veel versieringen heb ik niet aangebracht, alleen onder de tekst wat blaadjes en op de deksel een strik. De tekst kunnen jullie weer vinden op mijn tekst pagina's.
Nu heb ik lekkere koffie naast me staan, een mooi moment om ook nog even een rondje te bloggen.
Tot gauw weer!

10 opmerkingen:

Charlotte zei

Hoi Annerieke!
Wauw zeg, wat een schitterend doosje! Een scorpal moet inderdaad handig zijn, als je dit wil maken. Ik moet altijd zoveel meten etc als ik iets wil maken, en meestal is het dan nog scheef ook enzo :)

Geweldig resultaat!
Groetjes,
Charlotte

Anoniem zei

Ik vind het een heel mooi doosje, leuk model ook.
Heel chique papier, het lijkt wel of het met stof beplakt is.
Errug mooi!
Groetjes Yvonne

Aleida zei

Het ziet er heel mooi uit! De Action heeft steeds mooier papier. En met zo'n projectje is een scor-pal wel handig.
Ik heb een paar digi's meegenomen, hartelijk dank voor het "lenen"!
groetjes,

Anoniem zei

Hi,
Wat een mooie dingen verschijnen er de laatste weken op je blog. Je kunt wel zien dat je overloopt van inspiratie. Top en terecht alle die enthousiaste reacties.
Groetjes,
Sandra

martina's kaartjes zei

hij is wel gewoon geslaagd hoor ! mooi gedaan
grtjs, martina
x

nicole zei

hij is supergaaf geworden!
leuke samestellig van de papiersoorten! en veel meer versiering is idd niet nodig hoor.
Maar waar heb je het patroontje vandaan? want die lijkt me idd ook wel leuk om te maken met de scorpal :)
groetjesssssss

Hetty zei

Wauuuw wat een super mooi doosje

gr hetty

Marlies zei

Een super mooie doosje met prachtig papier in een mooie kleur! Een hele leuk kerst cadeautje!
groetjes, Marlies

Helen zei

Wat een geweldig mooi doosje heb je gemaakt. Heel leuk om kado te krijgen. Toppie!

Tinie zei

Wat maak jij prachtige creaties!!! Deze is ook helemaal geweldig!!!

Groetjes Tinie