Pagina's

zaterdag 26 november 2011

Kerst in blauw...

Allereerst wil ik jullie bedanken voor de enthousiaste reacties op mijn vorige kaart, geweldig leuk weer! En natuurlijk wil ik mijn nieuwe volger welkom heten!
Vandaag een kerstkaart in blauw, zelf vind ik het altijd een 'koele' kleur en eigenlijk werk ik liever met warmere tinten. Toen ik met deze kaart bezig was, heb ik gewoon de verwarming iets hoger gezet, hihi.
Alle randen zijn bewerkt met inkt en deze keer weer geen plaatje of stempel gebruikt, maar een stans van Crealies. Dat is nu het leuke van kaarten maken....alles mag en alles kan, nou ja, wel een beetje de kleuren op elkaar afstemmen, maar zelfs daar kun je alle kanten mee op.
Ik weet niet of jullie het goed kunnen zien op deze foto, maar als je erop klikt wordt hij iets  duidelijker. Aan de zijkant heb ik een ponsrand gemaakt, maar de rand is gevouwen waardoor je een grappig effect krijg, dat vind ik zelf tenminste :-). Dezelfde ponsrand heb ik rechts onder op de kaart terug laten komen.
De embossingachtergrond achter de bloem is ook iets bewerkt met inkt.






En ook vandaag weer een digi voor jullie! Op mijn tekstpagina's kun je deze en nog meer vinden.




Met deze kaart wil ik ook nog een keer meedoen aan de challenge bij Webshop AnMaCreatief. Je mag daar meerdere keren inzenden. Wie niet waagt, wie niet wint, zo is het toch?
Dan is het nu tijd voor ons 'knutselweekend' hier thuis, surprises, gedichten, kerstkadootjes en natuurlijk kerstkaarten. Geheimzinnigheid alom in huis, kadootjes verstopt, half afgemaakte surprises staan onder lakens, even boodschappen doen voor 'iemand' en op de onschuldige vraag 'waar moet je heen'? krijg je natuurlijk geen antwoord! Natuurlijk komen we tijd tekort, maar zoals alle voorgaande jaren zal het ook dit jaar wel goed komen. We hebben gelukkig nog ruim een week!

11 opmerkingen:

Wilma zei

Hallo Annerieke,
Ho, ho, ho.....je gaat als een pijl zo snel ☺☺☺ en je hebt de diverse kleuren blauw wel heel MOOI weten te combineren tot dit MOOIE kerstkaartje.
Nog een heel fijn weekend toegewenst.
Liefs Wilma

Helen zei

wat een ontzettend mooi kaartje weer en ik houd wel van dat blauw hoor. De ponsrand is ook erg leuk. Veel plezier en succes met het knutselweekend; hier nog maar 1 surprise (voor school) te gaan (voor thuis is het nog inpakken en wat kopen). Bedankt dat je nogmaals met onze challenge bij Anmacreatief meedoet. Groetjes.

Daatje zei

Hoi hoi Annerieke,
leuk ideetje die gevouwen zijrand, ik zal het ook eens gaan proberen, geeft een wat speels effect..
Blauw is wel een winterse kleur en dat geeft juist dit kaartje weer!
Mooi gemaakt!
Groetjes van Daatje

LottesCards zei

Wat een prachtige kaart weer!
Ik ben persoonlijk ook meer van de warmere tinten, wanneer ik dan toch eens naar de koele kleuren pak heb ik ook altijd een ontevreden gevoel. Bij jou echter vind ik deze kaart echt helemaal super en zeer goed geslaagd!
Moet het zelf toch ook maar weer eens proberen...

Bedankt voor het meedoen met de challenge van AnMaCreatief!

Liefs Lotte

arjette zei

Hoi hoi,

wat een mooi kerstkaartje!!! Ik vind het juist wel mooi in het blauw hoor!!! Échte winterkleurtjes.
Fijn weekend verder!

gr. arjette.

Christine zei

Ze is prachtig! En dat blauw vind ik mooi voor de zogenaamde winterkaarten. Je hebt de blauwtinten prima weten te verwerken!
Liefs
Christine

KarinsArtScrap zei

een super leuke mooie kaart annerieke.
en die rand vind ik ook gaaf.

groetjes karin

martina's kaartjes zei

pffff, waarom geen blauw ? ik denk dat er bij deze nog steeds geen wet is uitgeschreven dat het groen en rood moet zijn hahahaha !!! die tijd is al lang voorbij denk ik, gelukkig maar ! jawel, lekker blauw en voor mij part mag het gerust paars en roze zijn, geen probleem hoor ! laat je volledig gaan ! als je er dan nog zo'n toppie kaart mee maakt ! laat ze maar komen dan !
nog een fijne zondag,
grtjs, martina
x

Anne-Marije zei

Wat een bijzonder mooie kerstkaart zo in het blauw!
Bedankt voor het meedoen met de AnMaCreatief challenge van deze maand...
xxx Anne-Marije

Riet zei

Wat een schitterende kaart heb je gemaakt Annerieke.
Mooi die kleur blauw.

Liefs Riet.

Sandra zei

Wauw erg mooi hoor deze blauwe kaart!!
Groetjes Sandra