Pagina's

dinsdag 29 november 2011

Kerst in bruin...

Vandaag een kaart in bruintinten. Jullie hebben het misschien wel gemerkt, de laatste dagen heb ik steeds kaarten in verschillende kleuren laten zien...en ik heb er nog meer hoor :-).
De randen van het papier zijn bewerkt met de papierdistresser en inkt.

De digi is van Broken Box Designs en is ingekleurd met de Derwent Coloursoft potloden. Onderaan heb ik wat glitter aangebracht en er ieniemienie sneeuwkorreltjes overheen gestrooid.
Over de ponsrand zit nog een stukje bruin kant.

En nog een zelfgemaakte digi. Hmm, ik zie dat ik wel steeds hetzelfde lettertype gebruikt heb, doet ook zo lekker winters aan.
Deze digi staat op mijn tekstpagina.

Ik wil jullie bedanken voor de leuke, aardige, positieve reacties steeds weer, ik kan nu ook weer niet wachten om ze te lezen!

Lieve groeten,

12 opmerkingen:

Tinie zei

Super in 1 kleur, prachtige kaart!!!

Groetjes Tinie

Riet zei

Wat een mooi kaartje Annerieke.

Liefs Riet.

martina's kaartjes zei

jawel, geslaagde kaart ! mooi !
grtjs, martina
x

Sandra zei

Weer prachtig hoor en deze kleur vind ik ook weer mooi!!
Groetjes sandra

Christine zei

Prachtig Annerieke! Ik hou heel veel van bruintinten dus voor mij een feestje om naar te kijken!
Liefs
Christine

Marlies zei

Een hele mooie kaart, chique in de bruine tinten! Leuke afbeelding, die staat daar echt te bibberen! groetjes, Marlies

nicole zei

ook in het bruin is je kaart weer supermooi geworden :)
leuke stempel ook!
groetjessssss

Helen zei

Ook deze vind ik weer helemaal geweldig. Toppie gedaan! Groetjes.

Janny zei

Leuke kaart mooi dat bruin zo doorgevoerd. Groetjes Janny

Hetty zei

Wat een super mooi kaartje

gr hetty

Daatje zei

Hoi hoi Annerieke,
in jou lievelingskleur, bruin!
Prachtig gemaakt kaartje!
Met een leuke eigen gemaakte tekst,
ik sla je teksten steeds op, maar suf van mij elke keer vergeet ik de teksten te gebruiken...
hihihi...maar ik zal het volgende keer bij mijn schetsje bij schrijven...
Groetjes van Daatje

Liesbeth zei

Ook weer helemaal mooi Annerieke.
gr. Liesbeth