Pagina's

maandag 28 november 2011

Kerst in paars...

Jullie hebben vast al wel gemerkt dat ik niet zo van de traditionele kerstkleuren ben. Niet omdat ik rood en groen niet mooi vind, maar ik vind andere kleuren ook geweldig leuk. Eigenlijk denk ik er niet zo over na. Meestal bedenk ik eerst wat voor soort kaart ik wil maken en dan kies ik het papier. Het is maar net waar ik dan 'zin' in heb. Makkelijk toch? Ik houd wel heel erg van afwisseling, dus dan kom je al snel bij andere kleuren uit.
Vandaag laat ik jullie dus een (erg) paarse kaart zien. De randen zijn bewerkt met (paarse) inkt, links zit een ponsrand en onderaan nog een stukje lint. Al met al heeeeeeeel erg paars geworden en vrij druk, vind ik persoonlijk, maar met liefde en plezier gemaakt.
O ja...het 3D plaatje moet een kerstbal met een strik voorstellen, als je snel kijkt zie je het geeneens, maar het is dus een kerstbal :-).
Tekst is zelf gemaakt, staat op mijn tekstpagina.
Fijne dag nog verder en tot de volgende keer!

11 opmerkingen:

Wilma zei

Hallo Annerieke,
Ik vind je niet-traditionele kerstkaartje SUPERSSSSS. Ik hou van paars, van kerst, van de plaatjes van Nel van Veen, van je tekstdigi's ☺☺☺ en als jij er dan zo'n GEWELDIGE kaart mee maakt.....ja, dan ben ik verkocht.
Liefs Wilma

Tinie zei

Prachtig!! wat een geweldige kerstkaart, helemaal supers!!!

Groetjes Tinie

Linda zei

Wauw schitterend kaartje
gr linda

KarinsArtScrap zei

ik vind hem schitterend annerieke, prachtige kaart en kleur.

groetjes karin

Christine zei

Ik vind je kaartje prachtig in die kleur! Zeker de kerstbal met de bloemen in vind ik schitterend gedaan!
Liefs
Christine

Sandra zei

Wauw weer een prachtige kerstkaart, heel mooi hoor dat paars hoeft niet altijd groen en rood te zijn!
Groetjes Sandra

nicole zei

kan bij mij niet stukm hoor in dat paars :) ben er gek op, maar al was hij in een andere kleur, het bijft een geweldig kaartje!!
groetjessssss

Liesbeth zei

Mooi gemaakt weer Annerieke, ondanks het paars toch een echt kerstkaartje.
gr. liesbeth

Anoniem zei

Mooi paars is niet lelijk en deze kaart is gewoon mooi paars.
Liefs Yvonne

Daatje zei

Hoi hoi Annerieke,
maakt niks uit toch welke kleur je kiest voor de kerst,
deze paarse kaart vind ik wel heel prachtig!
Zo fris!
Groetjes van Daatje

Helen zei

Wow, dit is helemaal mijn kaart. In het paars en dan met al die leuke versiersels erop. Ik vind hem toppie!!!! Lieve groetjes.