Pagina's

vrijdag 4 november 2011

Knopen met een verleden...

Allereerst wil ik jullie bedanken voor de super leuke reacties, zo fijn om te lezen!

Dan wil ik jullie graag iets vertellen over "mijn knopen met een verleden". Toen ik nog op de kleuterschool zat heb ik voor mijn moeder een groot rond blik beplakt. Dat is dus het knopenblik geworden. Als kind zijnde heb ik veel gespeeld met de knopen en niet alleen ik, ook andere kinderen, mijn eigen jongens ook. Kort geleden ben ik weer eens gaan snuffelen bij mijn moeder, met als gevolg dat ik het knopenblik "geplunderd" heb. Ook heb ik van een tante nog knopen gehad. Nu gebruik ik dus regelmatig knopen van vroeger, van sommige knopen weten we nog waar ze op hebben gezeten, van andere niet meer. Dit zijn dus "mijn knopen met een verleden", vind het zelf wel grappig, heb er leuke herinneringen aan.

Voor deze kerstkaart heb ik papier en een 3D plaatje van Marianne Design gebruikt. De randen van het papier zijn bewerkt met de distresser en inkt.
Het lint waarmee ik het strikje heb gemaakt komt van een tuincentrum en de bloem links is van Crealies. En ja....in het midden een "knoop met verleden".

De tekst is zelf gemaakt en kunnen jullie vinden op mijn tekst pagina. Ben benieuwd hoe jullie hem vinden.






De sketch is van Dutch Card Lovers, zo'n leuke weer! Dus ik heb er een kaart mee gemaakt en wil ook graag meedoen aan de challenge van deze week.

Het is wel weer een lang verhaal geworden, nou ja, jullie mogen er het hele weekend over doen ;-).

Prettig weekend!



16 opmerkingen:

Anja (scrappie) zei

Heel erg gaaf zeg mooie kleuren en prachtig uitgevoerd. Bedankt voor je deelname aan DCL.

rosalien zei

Ik vindt hem schitterend en leuk om dat knopen verhaal te lezen. Wij hadden thuis ook een knopen trommel en ik mocht er ook graag in neuzen en knopen in zoeken. :))Van oude kleding werdt er bij ons ook de knopen afgehaald voor hergebruik...lol...
Bedankt voor het meedoen met de DCL.

Groetjes Rosalien

Sandra zei

De kaart is prachtig!!!!!Ik vind de kleurtjes ook heel sfeervol echt kerst!
Je knopenverhaal is ook super om te lezen, ik heb ook zo'n knopenbak waar knopen inzitten die ik nog van mijn beide oma's heb gehad.
Lieve groetjes Sandra

Riet zei

Wat een prachtige kaart Annerieke.

Liefs Riet.

Margot zei

mijn moeder heeft ook zo'n trommel vol knopen.... ;) gaaf kaartje, vind het sneeuwmannetje erg leuk! bedankt voor het meedoen met de DCL!

Marlies zei

Een super mooie kaart, wat een mooie kleuren combi! Je hebt een heel mooi vintage geheel ervan gemaakt met hele mooie details en het maakt het extra leuk om een knoop 'met een verleden' erop te doen!
groetjes, Marlies

Christine zei

Unieke kerstkaart! Prachtig!!
Liefs
Christine

KarinsArtScrap zei

prachtige kerstkaart annerieke, en een hele mooie kleurencombi.
super je knopen verhaal.

groetjes karin

nicole zei

wat leuk om je knopen verhaal te lezen...er zullen wellicht ook veel verhalen achter mijn knopen zitten, maar dat weet ik niet zelf (ik heb ze bij kringloopwinkels vandaan) maar je kaart vind ik superleuk geworden!!!
enne op mijn taart zit marsepein en daat blijft heel lang goed :)
groetjessssss

Helen zei

Wat een mooi kaartje weer. Leuk verhaal van het knopenblik. Groetjes.

Wilma zei

Hallo Annerieke,
Dreaming of a white Christmas op een SUPER MOOIE bruine kerstkaart. Het is een PRACHTIG geheel.
Alvast een heel fijn en ☼-nig weekend toegewenst.
Liefs Wilma

Hetty zei

Wauuuw wat een super mooi kaartje en wat
leuk om de oude knopen te gebruiken waar
ook weer een verleden aanzit

gr hetty

martina's kaartjes zei

jawel, een hele mooie en leuke kaart ! en knopen, ik schuim vaak de rommelmarkten af, daar vind je ze ook wel eens, die 'oudjes'
geslaagde kaart
grtjs, martina
x

miriam zei

wat een mooie leuke kaart in warme kleuren
Bedankt voor je deelname aan dcl
gr miriam

Anoniem zei

Jee wat een reacties..... nou dit kaartje verdient dat ook wel.
Zag ook dat je je digi's gerangschikt hebt....dank je wel voor het delen ervan.
Liefs Yvonne

Liesbeth zei

Wat een mooie dingen heb je weer gepost Annerieke.
Leuk ook je knopenverhaal, komt me vaag bekend voor hihi.
gr. Liesbeth