Pagina's

donderdag 3 november 2011

Mijn eerste keer dat...

Jaaa, jullie denken nu een heel persoonlijk verhaal te gaan lezen, maar het is "gewoon" maar mijn eerste keer dat ik een witte kaart maak. En ik moet zeggen dat ik het erg lastig vond, maar daardoor dus ook een uitdaging. Je moet je leven spannend houden, toch? Zoals ik al zei, ik vond het lastig, wat wit papier en ander wit materiaal bij elkaar gezocht, maar het ene wit is het andere niet. Alleen het plaatje mocht in kleur zijn, ik heb dus zelfs de randen niet met inkt bewerkt. Maar dit is het resultaat van een tijdje stoeien en schuiven en piekeren.
Is het geen "snoesje" geworden?
Zoals jullie kunnen zien heb ik (wel een groot stuk!) kant gebruikt, ik leer het wel hoor, om mijn mooie kantjes te gebruiken. In het midden van de strik zit een knoop uit "mijn knopendoos". Jammer dat ik niet weet welk verleden deze knoop heeft.
Linksboven een stans van Crealies, weer in 3D opgeplakt, in het midden een witte parel, het lijkt niet zo, maar de parel is toch echt wit.

De tekst kunnen jullie weer vinden bij de tekstdigi's.

Met deze kaart wil ik meedoen aan de challenge bij Scrap-Cards Challenge-Blog, een witte kaart met alleen de afbeelding in kleur.
Ik ben benieuwd wat jullie van "mijn eerste keer" vinden.

Groetjes maar weer!



11 opmerkingen:

  1. Vind dit een hele mooie leuke kaart .

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Annerieke,
    Mogen al je "eerste keren" zo zijn ☺☺☺, want ik vind je kaart SUPER zo in het wit.
    Ik zit hier met een glimlach je verhaal te lezen.....knopen met een verleden? Misschien van een overhemd?
    Enneh.....er is witte inkt hoor.
    Je gepieker is niet nodig met deze SNOES van een kaart met een groot stuk kant dat zelfs nu strik mag heten.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is goed gelukt hoor erg mooi!!
    Ik vind een witte kaart altijd heel erg sjiek en dat is deze ook ook echt supersss!!
    Lieve groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou je eerste keer is supergoed hoor. Wat een ontzettend mooie kaart heb je gemaakt. Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. schitterende kaart anneriek, jaaaaaaaa het is je gelukt.
    ik vind hem super.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wow is dat de eerste keer?
    als je dat niet verteld had zou niemand dat geweten hebben denk ik.
    Hij is echt supersnoezig!
    groetjesssss

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw je eerste witte kaart is heel erg mooi en super chique! Met mooie details erop en een schattige afbeelding. Ik heb ook nog nooit een witte kaart gemaakt, terwijl ik ze altijd prachtig vind, dus misschien komt er voor mij ook een 'eerste keer'.
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super gedaan zo helemaal in het wit! Werken met 1 kleur is inderdaad niet zo eenvoudig maar wel een heel mooi resultaat!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben weg van jou eerste keer, wat is ie mooi.

    Liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterende kaart Annerieke,zo lief dat meisje op die witte kaart.
    Heel stijlvol.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtig kaartje zeg! Bedankt voor het meedoen met de challenge.
    Liefs, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen

Zo leuk om reacties te krijgen en te lezen, dank je wel!