Pagina's

woensdag 23 november 2011

Pijltjes draaien, lang geleden...

Wordt het deze...of de volgende?













Wat is het soms toch lastig om mooie foto's te maken. De bovenste foto is iets minder scherp en de achtergrond bij de tweede foto is wel heel erg roze en bloemig, komt de kaart niet zo mooi uit. Jullie kunnen ze in ieder geval goed bekijken.
Deze kerstkaart heb ik gemaakt voor de challenge bij het Krea 'Teja' Team, kerst in kraft en roze. Dit is voor mij de eerste keer dat ik met kraftpapier werk. De randen zijn bewerkt met 'Distress Ink walnut stain'.
En ik heb pijltjes gedraaid, dat was erg lang geleden dat ik dat voor het laatst heb gedaan. Het idee hiervoor kreeg ik toen ik bij Scrapfanaat Peter keek, hij had zo'n mooie schaal gemaakt, kijk hier maar eens. Alleen zijn mijn pijltjes iets kleiner :-).

Hier kun je goed zien dat ik de rand geponst heb.

De tekst staat weer op mijn tekstpagina. Ik heb weer eens iets uitgeprobeerd, hij is niet helemaal 'perfect' (ik ga niet verklappen wat natuurlijk) maar ik vind hem zelf 'best wel geslaagd'.



Nog een fijne avond!

20 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

kraftpapier, wel ik hou er wel erg veel van ! heel leuk kaartje en dat pijltjes draaien, dat ken ik van in een 'klakkebuis' toen we klein waren.... hihihi...
heel erg geslaagde kaart
grtjs, martina
x

Liesbeth zei

Wat leuk en mooi gemaakt Annerieke.
Ik vind hem geslaagd hoor.
gr. Liesbeth

Helen zei

Heel mooi gemaakt; ga voor de 1e foto komt de creatie toch mooier uit. Ik denk dat je je aan het streepje stoort in het midden van de stempel, maar ik vind hem geweldig leuk. Groetjes.

Christine zei

Wat een leuk idee om die pijltjes te maken! Tof kaartje!
Liefs
Christine

Christa zei

Hoi Annerieke , ik vind het een prachtige kaart geworden. En wat is dat een leuk idee met die pijltjes....ziet er heel apart uit. Bedankt voor het meedoen bij KrejaTeja. Christa.

Hetty zei

Wat een super gave kaart

gr hetty

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een hele originele en super mooie kaart! Bedankt voor je deelname aan de challenge.
Groetjes van Jacqueline

KarinsArtScrap zei

ik vind hem prachtig annerieke.
heel apart en mooi gedecoreerd.

een tip met foto's maken.
maak een hoek van karton of plankjes zet tegen de hoeken en leg aan de onderkant een wit vel papier.
gaar zet je je kaart in en dan maak je foto's.
zet als je wil de doos voor een raam met het licht in de doos.
kijk maar eens of het lukt.

groetjes karin

Tinie zei

Wowww wat een bijzondere mooie creatie!!! Ik vind hem helemaal geweldig, mooi papier ook gebruikt!!!

Groetjes Tinie

Charlotte zei

Hoi Annerieke! Mooie kaart zeg. Kraft papier en roze is een mooie combinatie. De vorm van je kaart is (zoals vaak bij jou) weer erg origineel en leuk!
Groetjes,
Charlotte

Anoniem zei

Wat een leuk en apart kaartje is dit weer geworden. Ook de kleurcombi vind ik mooi.
Liefs Yvonne

Riet zei

Wat heb je dit prachtig gemaakt Annerieke.

Liefs Riet.

Daatje zei

Hoi hoi Annerieke,
wat een leuke creatie,
die pijltjes zijn grappig verwerkt,
ik vind de kleurencombie schitterend,
ik vind de eerste foto het duidelijkst overkomen met die rustige achtergrond...
Groetjes van Daatje

Sandra zei

Wat een leuke kaart is dit zeg, en wat grappig zo met die pijltjes echt super!!
Groetjes Sandra

arjette zei

Wat ontzettend leuk!!! Wat een leuk idee zo met die pijltjes!
Ik vind het op die eerste foto duidelijker over komen!!

gr. arjette.

*mieke* zei

Heerlijk orginele kaart zeg! Bedankt voor je deelname bij Krea Teja!
Groetjes Mieke

m@deliefjuh zei

wat een geweldig model van je kaart. ik vind hem enig!

leuk dat je meedoet met onze challenge!

groetjes martine

raffa zei

wat grappig gedaan ....heel leuk!leuk dat je meedoet met onze challenge...
liefs raffa

Marlies zei

Een super mooie en heel originele creatie Annerieke! Heel erg mooi gemaakt en bedankt voor het meedoen met onze challenge, groetjes, Marlies

Anneke zei

Ooh hij is heel leuk Annerieke!
Leuk dat je meedoet met de challenge bij Krea Teja! Groetjes Anneke