Pagina's

dinsdag 1 november 2011

Rood, wit en grijs...

Toch maar weer een kerstkaart. Ben nu wel volop met de kerstkaarten bezig hoor, anders heb ik ze nooit op tijd af. Maar dat herkennen jullie vast wel.
Weer een trapmodel gebruikt en ook hier de randen bewerkt met inkt. Het papier is van Marianne Design, doet me denken aan een "grote winkel", weer zo'n hersenkronkel van mij :-), komt omdat het Scandinavisch is.
Deze keer geen plaatje gebruikt maar een stansvorm van Crealies. Heb alle lagen met 3D tape opgeplakt, waardoor hij iets "voller" wordt.


Aan de zijkant van de kaart heb ik nog een touwtje door eyelets geknoopt.

Ik hoop dat jullie hem leuk vinden, vind het leuk om jullie reacties te lezen, bedankt alvast!

8 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

wat een mooie kaart annerieke en dat papier is ook mooi.
die ster is prachtig.

groetjes karin

Helen zei

Wat een ontzettend mooi kerstkaartje. Die kan zo meedoen met onze nieuwe challenge bij Anmacreatief. Groetjes.

Christine zei

Prachtig gedaan Annerieke!
Liefs
Christine

nicole zei

wauw heel mooi gemaakt!
maar zo heb ik al veel meer mooie dingen voorbij zien gaan :)
ik ga nog even verder kijken!
groetjessssssss

Daatje zei

Hoi hoi Annerieke,
wat lief dat je me persoonlijk een berichtje hebt gestuurd!
Dank je wel! Doet me goed!
Je kaart je is helemaal mooi!
Geweldig!
Groetjes van Daatje

Anoniem zei

Wat een mooi papier heb je gebruikt (lol).
Leuk kaartje.
liefs Yvonne

Riet zei

Wat een prachtige kaart Annerieke.

Liefs Riet.

Marlies zei

Een hele mooie en originele kaart Annerieke in een leuk model! Het doet inderdaad een beetje Scandinavisch aan door het rood wit en de motiefjes denk ik of zo.
groetjes, Marlies