Pagina's

zondag 20 november 2011

Schaatsen deze winter?

Wat denken jullie, kunnen wij deze winter ook nog gaan schaatsen? Als je de weerman mag geloven dan komt het er wel van, het zou wel erg leuk zijn. Zelf kan ik helemaal niet goed schaatsen, maar ik vind het zoooo leuk om te doen, alleen gaan mijn voeten altijd zo'n pijn doen :-).

De randjes van het papier heb ik bewerkt met de papierdistresser en Distress Ink 'Old Paper'. Een stukje kant, pareltjes en 2 bloemetjes maken de kaart compleet. Jullie weten inmiddels van mijn verzameling lint en kant waar ik maar moeilijk afstand van kan doen. Ik ben erachter gekomen dat ik ook erg gehecht ben aan bloemetjes dus de komende tijd zal ik die ook maar wat meer gaan gebruiken. Ach...zo heeft iedereen wat toch?
En natuurlijk weer een digi voor iedereen die het leuk vindt! Op mijn extra pagina's kun je deze vinden.




Nu wil ik iedereen nog heel erg bedanken voor alle leuke reacties op mijn digi's en theeboekje. Wauw....ik word er een beetje verlegen van, maar ik vind alle reacties geweldig!

Tot gauw weer!

13 opmerkingen:

Tinie zei

Schaatsen vind ik leuk om naar, maar zelf doen....niet mijn ding:) Maar wat een lieve afbeelding en een super mooi geheel met prachtige details!!!!

groetjes Tinie

Anoniem zei

Wat een schattig kaartje met die schaatsende beertjes.Je weet ik ben dit jaar gek op schaatsen (van papier). De gedistreste? randjes maken het wel af. Errug mooi geheel.
Liefs Yvonne

nicole zei

wat een leuk plaatje zeg!
en ja als het ijs er ligt ga ik het wel weer proberen hoor (maar ik krijg ook altijd kramp in m'n voeten)
maar de lintjes, kantjes en bloemetjes moet je maar vaker gaan gebruiken hoor, ze maken de kaart helemaal af!
vind hem super!
groetjessssssssss

Liesbeth zei

Hij is weer super leuk Annerieke.
gr. Liesbeth

Janny zei

Ik vind het een erg leuke en lieve winterkaart geworden. Groetjes Janny

Wilma zei

Hallo Annerieke,
Een HEERLIJK WINTERS kaartje heb je gemaakt. Laat ik nou kant en bloementjes zien ☺☺☺.
Enneh.....als je naast je schoenen gaat lopen.....krijg je koude voeten ☺☺☺ en zekersssss als we de weerman mogen geloven. Toch kun je beter naast je schoenen gaan lopen dan een scheve schaats rijden, niet?
Nog een fijne avond.
Liefs Wilma

KarinsArtScrap zei

wat een super leuk kaartje annerieke, het is een scheetje.

groetjes karin

Christine zei

Mooi tafereeltje en wat leuk die beertjes!
Liefs
Christine

Helen zei

wat een lieverdje is dit geworden. voor mij geen schaatsen deze winter; ik houd het maar bij lange wandelingen en daarna warme choco met ..... Groetjes

arjette zei

Wat een superleuk kaartje!!! Ik zelf ben niet zo van 't schaatsen maar de kids vinden het leuk!! Doe maar in de kerstvakantie dan... dan hebben we er tenminste ook geen last van met het werk...... ach ja, als je het dan toch mag zeggen....

gr. Arjette.

Riet zei

Wat een schitterende kaart Annerieke.

Liefs Riet.

Daatje zei

Hoi hoi Annerieke,
wat een lief berenkaartje op de schaats,
ja ik houd ook van schaatsen,
maar of het dit jaar er van komt..... wie weet!
ik heb je minitheeboekje nagemaakt,
ik heb gelinkt naar jou blog,
Groetjes van Daatje

Marlies zei

Schaatsen hoeft van mij niet maar je kaart vind ik wel heel erg mooi en een super schattige afbeelding!
groetjes, Marlies