Pagina's

donderdag 17 november 2011

Theetijd!

Welkom nieuwe volgers! Ik zie dat ik er ineens weer volgers bij heb en ik weet natuurlijk wel een klein beetje hoe dat komt. Na enig twijfelen heb ik bij Free Digital Stamps de link van mijn blog achtergelaten. Zelf kijk ik daar regelmatig en haal ik ook leuke freebies weg. Nu ben ik af en toe wat aan het 'rommelen' in PowerPoint met woorden en teksten en daar komt dan iets uit. Dat 'iets' vinden anderen misschien ook leuk en kunnen dat gebruiken, dus vandaar deze actie. Zoals ik al zei, mijn inspiratie krijg ik ook van anderen.

Maar nu is het theetijd! Dit mini theeboekje is een erg leuk projekt om te maken. Het patroon stond kort geleden op Karen's Doodles Nederlandse Uitdagingen Blog. Een vriendin van mij heeft hem al gemaakt, dus toen 'moest' ik ook :-). Wat ik erg leuk vind is dat je met eenzelfde patroon hele verschillende creaties krijgt. Ik laat jullie verder wat foto's zien, die spreken voor zich.




En natuurlijk weer een zelfgemaakt 'iets' erop. Deze tekst kunnen jullie vinden op mijn speciale tekstpagina's.
Met dit leuke mini theeboekje wil ik graag meedoen aan de challenge bij Webshop AnMaCreatief.
Ik hoop dat jullie hem leuk vinden en ook mijn tekst weer kunnen gebruiken.
Groetjes!


18 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

wauw, wat knap gemaakt ! mooie, warme kleuren, toppie
grtjs, martina
x

Tinie zei

Wat een super leuk geheel, met heerlijke warme kleuren, gaaf!!!

groetjes Tinie

Daatje zei

Hoi hoi Annerieke,
wat heb je een mooi theeboekje gemaakt,
prachtige kleurencombi,
wat lief je verwijzing, nieuwsgierig als ik natuurlijk ben,
heb ik daar een kijkje genomen,
deze werkwijze gekopieerd en nu heb ik een kadootje om te maken voor mijn dochter....
Groetjes van Daatje

Liesbeth zei

Wow Annerieke, je boekje is prachtig, en je digi's heel bruikbaar.
gr. Liesbeth

Helen zei

Wow, nou snap ik waarom ik nog even moest wachten. Wat een ontzettend mooie creatie heb je gemaakt. Helemaal super! Ik heb de werkwijze ook even gekopieerd voor later gebruik. Bedankt voor het meedoen aan onze challenge bij Anmacreatief. Groetjes.

Marlies zei

Een hele mooie chique theeboekje heb je gemaakt! Mooie kleuren en ook een leuke tekst!
groetjes, Marlies

KarinsArtScrap zei

wow annerieke wat een prachtig boekwerk heb je gemaakt.
mooie kleur en super afgewerkt.

groetjes karin

Anoniem zei

haha, ik vind hem geweldig..... maar dat wist je al.
Liefs Yvonne

Christine zei

Mooi staaltje werk! Heel leuk om zoiets te kunnen geven!
Liefs
Christine

Wilma zei

Hallo Annerieke,
Meis.....wat ben je toch bescheiden ☺☺☺ het siert je wel.
Je mini theeboekje is van GROTE klasse.....WARME kleuren en een lekker bakkie thee.....SUPERSSSSS.
Liefs Wilma

Sandra zei

Wauw echt heel leuk met mooie warme kleuren, ga ook eens ff kijken voor dat patroon vind het wel heel erg leuk!!
Groetes Sandra

LottesCards zei

Wat een super prachtig boekje!
Dit is echt een geweldig project wat je hebt gemaakt.
Leuk dat je meedoet met de challenge van AnMaCreatief.
En bedankt dat je dit weer met ons wil delen, geeft een ander ook weer inspiratie!

Liefs Lotte

Liesbeth zei

Hoi Annerieke,
Sorry als ik bij de verkeerde digi je naam heb vermeld.
Dan heb ik hem in een verkeerd mapje opgeslagen op mijn pc.
Ik zal er een melding van maken in mijn volgende bericht.....maar dat je wel errrruggg mooie en bruikbare digi's maakt.
Het zou er zo maar ééntje van jou kunnen zijn toch?
gr. Liesbeth

Riet zei

Ohhh wowwww Annerieke,wat schitterend gemaakt.

Liefs Riet.

nicole zei

wauw prachtig gemaakt!
zo mooi afgewerkt en zo mooi bij elkaar aangepast.
ook je vorige kaartje in het roze vind ik superrrrrrmoooiiiiii!!!
fijn weekend!

Wilma zei

Hallo Annerieke,
Kom je even op mijn blog kijken ☺☺☺
Nog een hele fijne avond en ☼-dag toegewenst.
Liefs Wilma

Anne-Marije zei

Wat een schitterende creatie!
Bedankt voor het meedoen met de AnMaCreatief challenge van deze maand...
xxx Anne-Marije

Lins zei

Wat een mooi theeboekje! Je hebt hier vast heel veel werk aan gehad.

Fijn dat je meedoet met AnMaCreatief's challenge.

Groetjes,

Lins :-)