Pagina's

donderdag 10 november 2011

Zeg het met bloemen...

En al weer een nieuwe volger...wat leuk toch. Ik hoop dat jullie met plezier kijken en ook wat ideetjes op doen, net zoals ik bij anderen.
Vandaag een zakdoekendoosje. Een paar dagen geleden zag ik op de blog van het Krea 'Teja' Team een erg leuke challenge. "Zeg het met bloemen...maar geen kaart", toen ik dit las dacht ik meteen " ja, dat is iets voor mij". Ik ben gek op deze kleine projekten.
Voor dit doosje heb ik papier met, hoe kan het ook anders, bloemen gebruikt. De randen heb ik bewerkt met distress inkt "aged mahogany".
Aan de binnenzijde zitten nog ponsranden met bloemen en....zakdoekjes met rozen, toepasselijk, nietwaar?
De tekst, op een bloemenstans, is zelfgemaakt en kunnen jullie vinden op mijn tekstpagina's.

Ik ben benieuwd of jullie het doosje net zo leuk vinden als ik, soms heb je van die dingen waar je zelf tevreden over bent, nou, dit is er een van!


Bedankt voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht.
Fijne dag nog!

17 opmerkingen:

  1. Hoi Annerieke, wat een geweldig mooi zakdoekendoosje/kaart/creatie Helemaal toppie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauuuw wat een super mooi doosje

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. HOi Annerieke,

    Je hebt er weer een volger bij,leuk toch...Ik vind dat je een leuk blog hebt. Wat een mooi papier heb je gebruikt, die roosjes bijvoorbeeld. Ook een leuk tekststempeltje. Helemaal toppie!
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk gemaakt ! helemaal toppie
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een super mooi doosje Annerieke, prachtig. Bloemen genoeg.Bedankt voor je bijdrage aan de challenge.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Annerieke,
    Tevreden, tevreden en nog eens tevreden ☺☺☺ een ook nog eens tevreden.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Annerieke , wat een fleurig geheel !! Je hebt een mooi zakdoekendoosje gemaakt en mooi versierd met lekker veel bloemen. Bedankt voor het meedoen aan onze challenge. Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey, wat een vrolijk geheel is dit geworden. Zou best wel een héél klein beetje verkouden willen zijn.
    Liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi kaartdoosje Annerieke.
    Ik heb deze inhoud ook nog liggen dus je brengt me op een mooi idee.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi hoi Annerieke,
    ook bij jou kijk ik mijn ogen uit!
    prachtige doosjes en zo een mooie witte kaart!
    Dit zakdoekdoosje vind ik zo vrolijk!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat schitterend gemaakt Annerieke.


    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. daar mag je zeker tevreden over zijn!
    Hij is supermooi!!!!
    EN nog ontzettend bedankt voor je mailtje met uitleg van de vorige :)
    ben er heeeeeel blij mee!
    groetjessss en fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een prachtig doosje heb je weer gemaakt annerieke, de doosjes hieronder zijn ook al super zoals ook je kaart daaronder.
    weer hard gewerkt deze week.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat heb je prachtig gemaakt Annerieke :) Leuk dat je meedoet bij Krea Teja!
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hoi

    ja! dit soort dingen bedoel ik.. ik ben daar ook zo gek op! super leuk! en leuk dat je meedoet met onze challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een super mooie doosje Annerieke, heel vrolijk en fleurig met alle bloemen! Bedankt voor het meedoen onze challenge.
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh...dit is wel een supergave uitwerking van onze challenge Zeg het met bloemen! Bedankt voor je deelname hoor. Groetjes, Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen

Zo leuk om reacties te krijgen en te lezen, dank je wel!