Pagina's

zondag 13 november 2011

Zo blij...

Zo blij is deze sneeuwpop met sneeuw...en ik ben zo blij met deze sneeuwpop omdat hij zo vrolijk is.
Deze digi zag ik bij Little Scraps of Heaven Designs en ik heb hem ingekleurd met mijn Derwent potloden.
De randen zijn bewerkt met inkt en ik heb er een randje langs gestikt met de hand. Het was wel even een klusje, maar ik vind dat erg leuk om te doen.
De tekst is zelfgemaakt en kunnen jullie weer vinden op mijn tekstpagina's. Als je heel goed kijkt zie je op de achtergrond kleine stipjes, dat moeten sneeuwvlokjes voorstellen :-). Hopelijk hebben jullie net zo veel fantasie als ik.
Met deze kaart wil ik meedoen aan de challenge bij Nadia's Challenge blog, ik las dat er de laatste keer niet zo veel inzendingen waren, dus ik doe weer een keertje mee.

Voor vandaag wens ik jullie nog een fijne zonnige zondag!


15 opmerkingen:

  1. wat leuk gemaakt ! helemaal toppie
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja inderdaad wat een blije vrolijke kaart annerieke.
    heel mooi.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele mooie en vrolijke kerstkaart en ook en hele mooie kleur! Leuk gedaan met de tekst op de sneeuwster! en heel mooi met alle genaaide randjes!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Annerieke,
    Voor die stipjes moet ik echt mijn fantasie op hol laten slaan.....het spijt me, maar ik zie ze niet.....ook niet met het vergroten van de foto's. Toch heb ik verder geen fantasie nodig voor deze FRISSE en VROLIJKE kerstkaart ☺☺☺
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jij hebt hier wel je werk aan gehad maar je wordt beloond want het is een mooie, guitige kaart geworden!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. een hele mooie kaart annerieke.
    bedankt voor het meedoen met nadia's challenge.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. door deze vrolijke kaart krijg ik bijna zin in de sneeuw :)
    hij is weer super!
    groetjessssss

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart Annerieke.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Soms is er niet veel nodig om blij vsn te worden.
    Liefs Stalker

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een vrolijk kaartje, mooie indeling. Bedankt voor je deelname aan Nadia's challenge, succes!
    liefs Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hier word ik helemaal vrolijk van. Bedankt voor het meedoen aan Nadia's challenge. Groetjes Helen.

    p.s. je kunt ook nog meedoen bij http://webshop-anmacreatief.blogspot.com/ met dit kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi hoi Annerieke,
    wat leuk deze kleurencombi,
    het sneeuwpopje mooi ingekleurd...
    leuk kaartje
    \groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi wat een vrolijk kaartje, daar word je helemaal blij van, bedankt om mee te doen met Nadia's Challenge

    Groetjes Nadia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh wow, your card is so wonderful !!!

    Thanks for joining us at Nadia`s Challengeblog this time.

    Hugs
    Stefanie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Love your card, Thanks for joining us at Nadias challenge

    BeantwoordenVerwijderen

Zo leuk om reacties te krijgen en te lezen, dank je wel!