Pagina's

donderdag 12 januari 2012

12 op 12-01-2012

Dit bericht blijft bovenaan staan tot 12 januari. Scroll voor nieuwe berichten even naar beneden!


Waarschijnlijk is de titel van dit bericht niet helemaal duidelijk, maar wij gaan het uitleggen.
En ik zeg wij, want dit is iets wat Sam, mijn zoon en ik samen gaan doen.
Sam wordt binnenkort 12 en wel op 12 januari, dus 12 op 12 01 2012. Is dit dus geen mooie dag om 12 te worden? Wij vinden van wel en we willen dit vieren door een kleine wedstrijd uit te schrijven.

We hebben bedacht dat we 2 kleine prijzen gaan weggeven.

Sam vindt het ontzettend leuk om post te krijgen (dat heeft hij van mij) en met name verjaardagspost.
Dus als je kans wilt maken op deze prijsjes, moet je het volgende doen:
  • maak een leuke verjaardagskaart voor Sam die 12 wordt (ons adres kun je opvragen door te mailen via mijn profielgegevens)
  • volger worden...hoeft niet, maar als je mijn creaties leuk vindt zou ik het wel doen :-)
  • natuurlijk mag je onze wedstrijd vermelden op je blog, maar niets moet!
Op 12 januari gaat Sam de 2 kaarten kiezen die hij het mooist vindt, we maken dan zo snel mogelijk de uitslag bekend.
Als we kaarten ontvangen, zullen we ze ook laten zien op een aparte pagina.

Wij hopen op veel post!

Groeten van Sam en Annerieke

7 opmerkingen:

Helen zei

Hoi Annerieke en Sam, wat een ontzettend leuk idee. Daar wil ik wel aan meedoen. Stuur wel even een mailtje. Mijn dochter wordt ook 12, maar dan op 16 januari (klinkt toch niet zo leuk, moet nog 4 jaartjes wachten dan maar 16 op 160116). Groetjes, Helen

Wilma zei

Hallo Sam en Annerieke,
Dit wordt dan mijn eerste "uitdaging" voor het nieuwe jaar.....een kaartje maken voor Sam.
Enneh.....natuurlijk ga ik de prijzen op mijn blog zetten ☺☺☺ en "stalker" ben ik al langer.....LOL.
Liefs Wilma

Anoniem zei

Wat een leuk idee zeg en wat spannend hoeveel kaarten er wel zullen komen.... Ben heel benieuwd.
liefs Yvonne

KarinsArtScrap zei

wat een super leuk idee annerieke, ik zal eens kijken wat ik ga maken voor sam.
tegen die tijd vraag ik wel je adres.
en wat gaaf zo die datums, heel leuk.

groetjes karin

chantal zei

hoi Annerieke,
ik wil voor Sam wel een kaartje maken en stuur je een mail voor je adres.
liefs Chantal

chantal zei

Gelukkige verjaardag Sam

liefs Chantal

Scrap en Kaartenfun zei

Hoi die Annerieke,
Kom vandaag dus op je blog en lees je vraag voor Sam. Leuk idee altijd en kijk eens op mijn blog wat ik een kaartjes voor mijn man heb gehad toen hij 60 werd.
Sam van harte gefeliciteerd met je verjaardag en ik hoop dat het een hele leuke dag is geweest.
Ik kan hem als nog een leuke kaart sturen waar hij niet meer op rekent?
Je kaartje met het hoedje is nostalgisch geworden. Leuk dat knoopje uit de oude doos. Ik heb ook zo'n doos van mijn moeder gekregen en ik ben daar blij mee. Oude knoopjes van mijn vaders versleten overhemden. Toen waren zenog zo zuinig.
Dus inderdaad ieder knoopje zijn verhaal.
Gezellige groetjes Lida