Pagina's

vrijdag 23 december 2011

Alleen maar kerst...

Vandaag niet veel tekst maar wel veel foto's. Deze kaart heb ik gemaakt voor de kerstcandy van Madeliefjuh, als het goed is heeft ze hem allang ontvangen. De randen zijn bewerkt met de papierdistresser en distress inkt "old paper". Linksonder heb ik een stukje verbandgaas verwerkt, grappig is dat, dat je ook dit soort dingen kunt gebruiken!
Dit zijn kadoverpakkingen waar chocoladereepjes in kunnen.
Kadootjes voor de juffen...chocoladekransjes zitten erin.
Dit zijn verpakkingen voor zakjes chocopoeder. De wikkel zit er los om heen.
Ook nog wat kaarten. Het ligt niet aan jullie ogen als de foto's iets wazig zijn, sorry daarvoor, ik heb wel mijn best gedaan :-).
Veel foto's vandaag....en ik heb er nog meer, maar die bewaar ik voor morgen, als het gaat lukken. Niet alle leuke dingen moet je in 1 keer doen, toch?
Fijne dag nog!

7 opmerkingen:

  1. Hallo Annerieke,
    Stil zitten komt waarschijnlijk niet in je woordenboek voor.....alhoewel je toch redelijk vaak stil moet zitten om zoveel MOOIE creaties te maken ☺☺☺.
    Waarom zet je niet iedere dag 1 creatie neer? Dan kunnen we de "aandacht" een beetje verdelen.....hihihi.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hard gewerkt Annerieke, en zo'n mooie dingen allemaal, ik ben benieuwd naar de rest morgen.
    Fijne feestdagen als ik je niet meer spreek.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Amai Annerieke, jij bent ook behoorlijk creatief geweest de laatste tijd! Het zijn stuk voor stuk mooie spulletjes die zeker gewaardeerd zullen worden!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, Annerieke gaat los..... Lekker muziekje aan en gaan met die banaan.
    Stuk voor stuk mooie creaties!
    Liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super mooie creaties

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een prachtige kaart annerieke, en wat een mooie andere creatie's heb je gemaakt, ziet erweer super uit.
    fijne kerstdagen.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi hoi Annerieke...
    wooooow, wat een kaartenmassa,
    mooie kaarten heb je gemaakt!
    ziet er prachtig uit!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen

Zo leuk om reacties te krijgen en te lezen, dank je wel!