Pagina's

donderdag 1 december 2011

Een klein avontuur...

Ik zie dat ik weer een nieuwe volger heb, super leuk hoor. Hopelijk zie je hier leuke creaties en doe je inspiratie op.
Dit projekt is nieuw voor me. Een hart, gekocht bij Action, met in het midden een schoolbordje. Daar wilde ik wel eens iets mee doen. Zoiets heb ik nog nooit gedaan, dus ik heb het gewoon maar geprobeerd.
En ik moet zeggen..................ik ben heel blij met het resultaat, ben best een beetje trots op mezelf. Ik wist niet dat ik dit ook kon :-) en het dan ook nog leuk vind om te doen.
De voor- en achterzijde zijn beplakt met scrappapier, de randen zijn bewerkt met de papierdistresser en 'Distress Ink walnut stain', alle randjes trouwens.
Toen ik deze bloemen zag, was ik gelijk verkocht, ik vind ze zo mooi!






Verschillende maten harten heb ik uitgestanst en een mooi lint erbij. Dat is nog van vorig jaar, gekocht in een tuincentrum. Zo zie je maar, bewaren heeft ook zo zijn voordelen, hahaha.






De letters heb ik uitgestanst met een Cuttlebug alfabet, die ik van een vriendin mocht lenen, dank je wel he!! Daaronder een stukje bruin papier dat ik door de ribbelmaker heb gehaald. Die kwam ik laatst weer tegen dus die heb ik nu weer in het zicht gelegd, zodat ik hem af en toe gebruik. Ook zie je nog een stukje bruin crispy lint en daaronder nog een ponsrand.
Toevallig vond ik in mijn knopendoos 2 knopen die hier perfect bij pasten.
Inmiddels heb ik het hart bij de voordeur gehangen. Dit projekt vind ik zelf zo geslaagd, dat ik waarschijnlijk ook nog een kerst variant ga maken, maar daar moet ik nog even over nadenken.

Tot gauw weer!

13 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig papier en een super mooi geheel zo!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WOW, wat super mooi gemaakt. Ik heb ze ook zien liggen en dacht wat moet je daar nu mee. Nou dit vind ik wel een toppie idee; wie weet als ik nog tijd heb voor een kerst uitvoering.... Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi gemaakt hoor, dat zal vast erg mooi staan.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ontzettend leuk, wil ik ook nog eens maken, ziet er leuk uit.

    Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wow toppie annerieke, ik vind hem heel gaaf.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja, WOUW hij is echt heel mooi geworden! Ben helemaal trots op je enne natuurlijk kan je dat. Beetje vertrouwen hoor!!
    Liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Terecht hoor dat je hier trots op bent! Heel mooi meid!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ooohhh wat heb je dat super mooi gemaakt zeg, schitterend!!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je mag er echt trots op zijn want het
    is ook een super mooie creatie

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb je een prachtig hart gemaakt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wowwww, Dit is weer een creatie waar je echt trots op mag zijn. Heel erg mooi en origineel. Vooral door blijven gaan met uitproberen er komen hele mooie dingen van.
    Liefs Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hij is zeker goed geslaagd!!
    ik vind hem prachtig!
    fijn ook om vriendinnen te hebben met knutselspullen om zo dingen van elkaar te lenen :)
    fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen

Zo leuk om reacties te krijgen en te lezen, dank je wel!