Pagina's

zondag 11 december 2011

Een lekkere kerstwens...

Laat ik beginnen om te vertellen dat ik met mijn theeboekje in de top 3 ben beland bij de Dutch Card Lovers, leuk he!

Gisteren hadden we vrienden te eten, erg gezellig, meteen maar de "kerstkaart" meegegeven, in dit geval iets lekkers. Deze waren voor de heren, dus ik heb ze niet te "zoet" gemaakt, althans, de verpakking. In deze doosjes zit een zakje Hot Chocolate Mix, die is wel lekker zoet natuurlijk.
Voor de dames heb ik iets anders gemaakt, maar die houden jullie nog tegoed.
Het patroon voor deze verpakking staat in het blad Kadoosjes.
Op deze foto kun je het belletje zien. Kennen jullie de film "The Polar Express"? In deze film zie je dan dat als je het belletje kunt horen, je dan gelooft in de kerstman. En ...zal ik jullie eens iets vertellen? Ik geloof in de kerstman!


Vandaag gaan wij de boom neerzetten, de dozen staan al klaar. Het is altijd weer een verrassing...vaak kom ik iets tegen waarvan ik denk, o ja....leuk, dat heb ik ook nog, dus ik ben benieuwd!

Fijne dag nog!

13 opmerkingen:

Sandra zei

Wauw je hebt er weer wat moois van gemaakt!!!
En raad eens...... ik geloof ook nog in de kerstman hoor!!!
Lieve groetjes Sandra

KarinsArtScrap zei

hhmmmmmmmm lekker annerieke en het ziet er ook nog leuk uit.

groetjes karin

Anoniem zei

Wat leuk om zo je kerstwens te uiten.
Enne warme chocomel gaat er wel in hoor met dit weer.
Liefs Yvonne

Christine zei

Dit is weer knap gedaan Annerieke! Leuk met de chocoladepoeder erbij!
Liefs
Christine

martina's kaartjes zei

dit is helemaal toppie
grtjs,martina
x

Marlies zei

Wat een leuk idee Annerieke en heel erg mooi gemaakt! groetjes, Marlies

Helen zei

wat een geweldig idee en super gemaakt. Proficiat met je top 3. Ik hoop van de week aan mijn boom toe te komen. Groetjes, Helen

arjette zei

Wat een leuke kadootjes zeg!!!!

gr. arjette.

Tinie zei

Allereerst gefeliciteerd!! En wat een prachtige kaarten, heel mooi papier trouwens ook gebruikt!!!

Groetjes Tinie

Riet zei

Ohhh wat ziet dat er mooi uit.
Echt super gemaakt.

Liefs Riet.

Daatje zei

Hoi hoi Annerieke!
Wat heb je weer leuke dingetjes gemaakt!
Je krans ziet er geweldig uit!
Prachtig!
Je theeboekje vind ik ook weer zo mooi! en derde geworden, klasse!
Misschien ga ik wel meedoen voor je zoontje, maar dat weet ik nu nog eventjes niet...
Maar ik ga je wel weer volgen hoor!
Groetjes van Daatje

nicole zei

leuk, mooi en lekker, wat een geweldige combinatie :)
veel plezier met de boom!!
groetjessssssss

Liesbeth zei

Gefeliciteerd Annerieke.
en deze is ook weer mooi.
gr. Liesbeth