Pagina's

vrijdag 16 december 2011

Een zoete verrassing...

Wat fijn dat jullie zo enthousiast gereageerd hebben op mijn "lastige" kaart de vorige keer. Dat maakt veel goed en daarom wil ik nog wel eens zo'n "persoonlijke uitdaging" aangaan hoor!
Maar wat vinden jullie van deze doosjes? Zijn ze niet leuk?
Alle randen van het papier zijn bewerkt met de distresser en distress inkt "Walnut stain", mooi effect geeft dat, maar dat zeg ik elke keer volgens mij. Ik heb wat ponsranden gebruikt op de doosjes en bij het rode doosje heb ik aan het dekseltje ook een randje geponst.

Aan de lintjes zitten belletjes. Ik weet niet of het goed te zien is, maar de mica van het venster is geembost, dus daar zit een motief in. In het echt zie je het natuurlijk veel beter en is het mooi!
In de doosjes zit lekkere chocola met van die leuke gebreide poppetjes van Action, ben vergeten er een foto van te maken. Dit zijn trouwens de doosjes waar ik eerder over heb verteld, die ik voor mijn vriendinnen heb gemaakt.
De tekst is van mezelf en kun je hier vinden.
Alvast bedankt dat jullie de moeite nemen om mijn bericht te lezen en te reageren!
Tot gauw weer!

10 opmerkingen:

Anoniem zei

Hé, ik ben de eerste.
Wat zien ze er mooi uit zeg die doosjes. Ik vind ze erg chique. Leuke cadeautjes.
Liefs Yvonne

Wilma zei

Hoi Annerieke,
De belletjes aan deze MOOIE doosjes zijn heel goed te zien.....zodra je weet waar je moet kijken....zie je ze ☺☺☺. Ook is al het LEKKERS goed te zien.
Liefs Wilma

Liesbeth zei

Mooi leuk en lekker, wat wil een mens nog meer.
gr. Liesbeth

Marlies zei

Twee super mooie doosjes!! Leuk idee met het mica deksel zo zie wat voor lekkers erin zit! groetjes, Marlies

KarinsArtScrap zei

wat een super mooie doosjes weer annerieke.
ze zijn weer prachtig gemaakt.

groetjes karin

arjette zei

Waauww zeg, wat zijn ze allebei supermooi zeg!!!!!

gr. arjette.

Christine zei

Ik vind ze SUPERMOOI!
Liefs
Christine

Helen zei

wat een supermooie doosjes heb je weer gemaakt. Groetjes, Helen

Janny zei

Leuke doosjes zijn dit geworden.
Groetjes Janny

Daatje zei

Hoi hoi Annerieke,
wat een prachtdoosjes heb je gemaakt,
leuk met dat mica..
Groetjes van Daatje