Pagina's

woensdag 14 december 2011

Even lastig...

Vandaag laat ik jullie een kerstkaart zien in kleuren waar ik niet zo vaak mee werk, zwart en wit. Ik vond het ook erg lastig. Hoe vaak ik dat vlakje, dat nu geruit is, wel niet heb uitgesneden, ik weet het niet meer, maar ik heb hem nu in oa roze, zwart met stippen en helemaal zwart :-). Nu vragen jullie je misschien af, waarom maak je dan iets in deze kleuren? Tja.....ik heb een challenge gezien en eerlijk gezegd vind ik dat dan gewoon leuk, een persoonlijke uitdaging, zullen we maar zeggen. Het is in ieder geval een kaart met "hindernissen". Wel een schattig kaartje, vind ik zelf.

De randen van het zwarte papier heb ik bewerkt met witte inkt. In het midden van de bloem linksboven zit een klein zwart knoopje en rechts onderaan zitten 3 roze sterretjes. En....ik heb een mooi roze kantje gebruikt!
De digi is van Beccy en is ingekleurd met de Derwent Coloursoft. Is het geen ontzettend lief plaatje?  De tekst is zelfgemaakt en kun je hier vinden.
Met deze kaart wil ik meedoen aan de challenges bij:
Nadia's Challenge Blog, kerstkaart in zwart-wit met 1 kleur erbij, bij deze kaart dus roze.
Crea Miep Design Team, kerstkaart naar aanleiding van een sketch.

Dan wens ik jullie nog een hele fijne dag!

17 opmerkingen:

  1. Het lijkt mij ook een hele moeilijke opdracht, maar je resultaat is helemaal geweldig!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Niet een kleurcombinatie die je direct aan kerst laat denken maar wel een prachtkaart geworden.
    Liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Knap gedaan! Je hebt jezelf een moeilijke opdracht gegeven. Bedankt dat je meedeed bij met de challenge van CreaMiep Design Team.

    Groetjes, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Annerieke,
    Nu weet ik het niet meer.....wel of niet uitgesneden? Grapje.
    De lat is blijven liggen.....je legt hem wel erg hoog ☺☺☺
    Het is een hele APARTE kerstkaart geworden.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha die Annerieke, het was inderdaad een lastige (vond ik ook hoor), maar je hebt er weer een schitterend geheel van gemaakt. Bedankt voor je deelname aan Nadia's challenge. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk gelukt hoor Annerieke, en idd een lieve afbeelding.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een uitdaging met dit donkere papier ! mooi resultaat
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart Annerieke.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi hoi Annerieke,
    niet een alledaagse kerstkleur,
    maar daarom niet minder mooi!
    Prachtig afgewerkt!
    Groetjes van Daatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. je kaart vind ik super leuk annerieke, heel mooi met dat rose erbij.
    bedankt voor het meedoen bij nadia's challenge.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je hebt het jezelf wel moeilijk gemaakt Annerieke maar het resultaat is wel een hele mooie en originele kaart! Wat is dat ook een lief digi! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow, zeis supermooi vind ik!
    Kan me voorstellen dat het niet zo makkelijk was maar je scoort Annerieke!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik had het digistempeltje ook opgeslagen maar er nog niets mee gedaan ik vind hem nog steeds erg leuk en ik vind dat je er een mooie kaart mee hebt gemaakt.
    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Annerieke
    Het is een heel mooi kaartje geworden
    Bedankt om mee te doen met Nadia's Challenge

    Groetjes Nadia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. prachtige kaart en bedankt om mee te doen met nadia's challenge
    grtjs cristel

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Nou je hebt het jezelf niet gemakkelijk gemaakt, maar je hebt er een superleuke kaart van gemaakt.
    Lekker gevoel hé als het dan toch helemaal lukt !
    Groetjes,
    Caroline (DT CreaMiep)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hij is prachtig geworden!!!
    Leuk dat je meedoet met Nadia's challenge, succes.
    Groeten Rachel

    BeantwoordenVerwijderen

Zo leuk om reacties te krijgen en te lezen, dank je wel!