Pagina's

vrijdag 9 december 2011

Geen kaart, wel een wens...

Allereerst wil ik iedereen even bedanken voor alle reacties weer, het blijft leuk om ze te lezen, het verveelt nooit!

Deze boom is een houten hanger die ik bij Xenos heb gekocht. Hij lag al even klaar, maar nu kan ik hem laten zien. Ik hoop dat hij nu bij iemand "hangt" te pronken :-).
De randen van het papier zijn bewerkt met de distresser en Distress Inkt "Walnut stain". Ik heb gemerkt dat ik deze kleur vaak gebruik, geeft een erg mooi effect. Onderaan zitten pareltjes gemaakt met de "parelmaker", ze zijn goed gelukt en ook nog eens in 1 keer. Ik heb ook wel gehad dat ik mijn kaart te drogen legde, maar op een of andere manier komt er dan spontaan iets bovenop, of ik pak hem vast en natuurlijk net met mijn vingers bij de nog natte pareltjes, hihi. Ik snap het ook niet hoor.
Op de achterzijde heb ik nog een kerstwens geplakt, het is een soort klepje dat omhoog kan. De tekst kun je hier vinden.

Fijn weekend en tot de volgende keer!

10 opmerkingen:

  1. Wat prachtig gemaakt Annerieke.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een leuke kerstboom hanger, en berichtjes zijn altijd leuk om telezen.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Annerieke,
    Een hele MOOIE kerstboom die zekers ergens te pronken mag "hangen" ☺☺☺
    Je tekst is weer "verdwenen" in de juiste map.
    Alvast een heel fijn weekend toegewenst.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey, wat een gave hanger is dit. En jij maar denken dat je niet goed bent in home deco???? nou echt wel. Het ziet er weer erg leuk uit.
    Liefs en een prettig weekend, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is tof gedaan! Goed dat hij ergens hangt te pronken want hij is het meer dan waard!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi gemaakt hoor Annerieke, daar kun je lang plezier van hebben.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi, Hij is zeker prachtig en hangt op een mooie plek. Bedankt voor je mooie creatieve uitbarsting......
    Groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een ontzettend leuke creatie heb je weer gemaakt. Heel leuk om kado te geven. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen

Zo leuk om reacties te krijgen en te lezen, dank je wel!