Pagina's

dinsdag 13 december 2011

Geruit...

Dit is weer een "speciale kerstkaart"...geen kaart dus, maar zo'n leuke houten hanger. Ook deze kan ik nu laten zien en als het goed is heeft ook deze een mooi plekje.
Het gekke van mij is, nou ja, ik weet niet of het gek is, maar ik kan nooit dezelfde dingen maken. Herkennen jullie dat ook? Ik wissel altijd heel erg af, als ik een paar kaarten heb gemaakt, dan "moet" ik weer iets anders maken zoals een doosje of iets dergelijks. En zo gaat het ook met kleur. Maar dat geldt alleen voor mijn hobby hoor, buiten mijn hobby om houd ik erg van stabiliteit en structuur ;-).
O ja, de achterkant nog even...
Het kaartje zit om het randje gevouwen, dus dat kan er zo af. Binnenin heb ik onze kerstwens geschreven.

Als ik nu naar buiten kijk, zie ik het weer heel donker worden. Ik leef mee met de mensen die last hebben van dit weer, maar ik moet bekennen, dat als ik zo binnen zit, ik het erg knus vind. Kerstboom staat te flonkeren, kerstmuziek op de radio, vind dat een heerlijk sfeertje.

Ik wil jullie ook nog bedanken voor de reacties, super!

Liefs...



10 opmerkingen:

Tinie zei

Eerlijk gezegd, kan ik geen kerstkaart meer zien:) Je hanger is helemaal geweldig, prachtig geheel!!!

Groetjes Tinie

martina's kaartjes zei

een leukerdje ! mooi gedaan, modelletje is een toppertje
grtjs, martina
x

Wilma zei

Hoi, hoi Annerieke,
Alweer zo'n PRACHTIGE kerstboom. Ook je verpakkingen zien er MOOI uit,
Als ik je berichtje zo lees.....denk ik.....laat ik ook maar eens "gek" doen ☺☺☺. Helaas heb ik daar nu geen tijd voor, want de kerstkaarten zijn nog niet af.....ben er bijna.
Liefs Wilma

Anoniem zei

In het echt is ie nog veel mooier en kaart of geen kaart.....
Ik ben er SUPER blij mee!
Dank je wel.
Smak Yvonne

KarinsArtScrap zei

heel leuke kerstboom annerieke, ja en ik wissel ook heel veel af alleen niet zo met doosjes maar met mijn kaarten 3d, dan copics, afentoe een projectje.

groetjes karin

Liesbeth zei

Hij is leuk hoor Annerieke, en zal zeker een mooi plekje hebben gekregen.
gr. Liesbeth

Daatje zei

Hoi hoi Annerieke,
ik haal het dit jaar niet met eigengemaakte kerstkaartjes,
dus ik zal ze bijkopen, maar goed komt uit een goed hart moet je maar denken...
Deze hanger vind ik wel erg mooi gemaakt en ik herken het wel als jij zegt niet hetzelfde kunnen te maken, ik heb al gauw dat het voelt als productie en dan verlies ik mijn creativiteit...
alhoewel heb ik de afgelopen weken wel iets in die koers gemaakt maar daar kan ik nog niks over vertellen
Groetjes van Daatje

Helen zei

Hoi Annerieke, wat een geweldige leuke hanger is dit geworden zeg. Ik wissel ook een beetje af, maar ben meestal met meerdere projecten/kaarten tegelijk bezig. Groetjes, Helen

Christine zei

Mooi en origineel! Wat wil een mens nog meer en dan nog zo lekker gezellig binnen bij zo'n weer!!
Liefs
Christine

Riet zei

Wat prachtig gemaakt.

Liefs Riet.