Pagina's

zaterdag 3 december 2011

Let's have a party!

Wat ontzettend leuk, al jullie enthousiaste reacties op "mijn hart", ook de "anonieme" (ik ken ze wel, hoor). Heel erg bedankt allemaal!
Laatst heb ik een kadotasje gemaakt, daar kun je altijd alle kanten mee op.
Hier kun je zien dat ik 2 soorten papier heb gebruikt, de randjes zijn weer bewerkt.






De muis is een freebie van Kenny K. Ik heb hem ingekleurd met de Derwent Coloursoft potloden. Het label is een soort envelopje, we hebben er geld in gedaan.

De foto's zijn iets aan de donkere kant, sorry. Binnenkort wil ik proberen om zelf iets te maken, een soort mini-foto studio, maar momenteel liggen er andere knutsels te wachten die voorrang hebben.


De digi kunnen jullie vinden op mijn tekstpagina.

Goed weekend verder!


11 opmerkingen:

Tinie zei

Ze komen goed over de foto's! wat ontzettend leuk is dit, prachtige kleuren ook gebruikt!!

Groetjes Tinie

Liesbeth zei

Leuk gemaakt Annerieke, ik vind je muisje ook super cute.
gr. Liesbeth

Christine zei

Weer leuk gedaan Annerieke! Mooie kleuren en een heel snoezige digi!
Liefs
Christine

Anoniem zei

Wat een leuk tasje is dit, ook wel wat stoer. Ik vind de muis ook leuk zoals alle Kenny K's die ik ken.
Liefs Yvonne

Hetty zei

Wat een mooie creatie

gr hetty

Helen zei

wat een leuk tasje weer. Mooi gemaakt. Groetjes, Helen (p.s. de scorpalsite ken ik nog niet; even een keer googlen maar, bedankt voor de tip)

Kirsty Vittetoe zei

That is awesome, thanks for sharing!
Hey, Pixie Dust Paperie is having our December giveaway, please come check it out!
http://www.pixiedustpaperie.blogspot.com/

martina's kaartjes zei

leuk gemaakt ! leuke afbeelding ! =)
grtjs, martina
x

nicole zei

hij is echt heel leuk geworden!!
en wat een leuke digi.
groetjessssss

Marlies zei

Een hele leuke, vrolijke tasje heb je gemaakt met een schattige muisje erop! Je hart in de post hieronder vind ik ook helemaal geweldig!!
groetjes, Marlies

Riet zei

Heel erg mooi gemaakt.

Liefs Riet.