Pagina's

dinsdag 20 december 2011

Misschien een leuk idee?

Tja, ik ben er al weer, ik kan er niets aan doen, er valt zo veel te knutselen in deze tijd. Deze krans heb ik al een poosje klaar, maar ik wil hem toch even laten zien, hij is vrij makkelijk te maken.
De basis is een strokrans. Om de krans heb ik organza gewikkeld. Daarna heb ik kleine lapjes organza geknipt, wat bij elkaar "gefrummeld", in het midden een speldje gestoken en in de strokrans vastgeprikt.
Zo ben ik de krans rond gegaan en als laatste nog wat kleine kerstballen ertussen.
Als de kaars brandt, gaat de organza mooi glanzen, het geeft een gezellige sfeer.
Bedankt weer voor alle reacties die jullie achterlaten, vind het nog steeds leuk om ze te lezen.


13 opmerkingen:

  1. Wat een geweldig idee Annerieke.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw jij hebt al heel wat mooie dingen gemaakt. Ik doe hier leuke ideeën op. Ben volger geworden.
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is dit weer een mooi idee! Ik vind het prachtig staan en organza is ook zo'n mooie stof om met te werken!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. het ziet er wel heel mooi en gaaf uit annerieke.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. zo dat ziet er wel heel mooi en gezellig uit

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je dit weer leuk gefreubeld Annerieke, je bent lekker bezig zo voor de kerst.
    gezellig zal het er uit zien.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Annerieke,
    Wat een PRACHTIGE kerstkrans laat je hier zien.....iets om te onthouden voor het volgende jaar.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Annerieke, waar haal je toch de tijd vandaan om al die mooie creaties te maken. Ik vind dit weer een toppertje hoor; misschien moet ik volgend jaar wat vroeger beginnen ;-) Groetjes Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat heb je weer mooi in elkaar gefreubelt Annerieke echt supermooi!!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat heb je weer mooi in elkaar gefreubelt Annerieke echt supermooi!!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Misschien een leuk idee?
    Nee, natuurlijk niet dit is gewoon een geweldig idee!!!
    Dit is een toppertje.
    Wat is ie mooi zeg.
    Liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. woh wat is die moooooooooi,
    je bent echt een bezige bij, er staan zoveel leuke creaties op je blog,
    nog bedankt voor je leuke reactie op mijn blog,
    ik ben ook volger van jou geworden,
    zo hoef ik niks te missen van je mooie creaties.

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi hoi Annerieke!
    Wat een geweldig mooie krans heb je gemaakt!
    Prachtig!
    Moi met die dubble kleur, is dat de weerschijn die dat organza geeft?
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen

Zo leuk om reacties te krijgen en te lezen, dank je wel!