Pagina's

zaterdag 24 december 2011

Nog een keertje dan...

Vandaag nog wat kerst geknutsel en dan houd ik het voorlopig wat kerst betreft even voor gezien. Althans...op mijn blog, "achter de schermen" ga ik alvast voorwerken voor volgend jaar. Want jullie denken toch niet dat alle creaties die ik laat zien van de laatste week zijn? Meestal begin ik in september al met enkele kerstkaarten en kadoverpakkingen. In december "moet" ik dan niet meer zo veel, alleen soms nog iets afwerken en doosjes vullen of zo. Maar...denk nu niet dat ik lekker onderuit gezakt zit (hoe moet dat trouwens?) want ik heb altijd wel weer een of ander idee in mijn hoofd, of iets gezien dat ik graag wil maken. Ik ben gewoon lekker bezig zal ik maar zeggen :-).

De bovenstaande kaart is een boekkaart voor mijn paps en mams. Die moet je ook een keer gemaakt hebben, vond ik. Op de voorzijde heb ik een rozet gemaakt.
De kaart is in bruintinten. Helaas zijn de foto's niet zo mooi van kleur.


Deze foto komt qua kleur het dichtst bij het origineel, krijgen jullie toch een beetje idee.
En dan nu nog wat ik beloofd heb...
Deze kaart is een van mijn favorieten, was ik zelf erg tevreden over. Maar ik heb bij de meeste kaarten wel een goed gevoel hoor.
Alle teksten op de kaarten zijn zelfgemaakt, zien jullie er eentje die niet op mijn tekstpagina's staat en je wilt hem toch graag hebben, vraag het me maar!
Zo, ik heb me aan mijn belofte gehouden door nog iets te laten zien. Ik wil jullie bedanken voor alle leuke berichtjes die ik ontvang en voor al jullie bezoekjes aan mijn blog!

Gezellige dagen!



7 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

wow, ben jij lekker productief geweest ! mooi gedaan alle kaartjes, mijn voorkeur gaat uit naar de bruine kaart !
nog fijne feesten
grtjs, martina
x

Wilma zei

Hoi Annerieke,
Wat een SCHITTERENDE boekkaart heb jij gemaakt voor je ouders.
Enneh.......ideetjes genoeg, maar nu nog de "tijd" ☺☺☺, maar waar het om gaat is dat we kunnen GENIETEN van onze hobby. Je creaties laten dat in ieder geval wel zien.
Jouw favoriet is SUPERSSS.....dat komt waarschijnlijk door dat SCHITTERENDE kantje en de kleuren, de bloemen en het papier.
Fijne dagen voor jou en voor al degene die je lief zijn.
Liefs Wilma

KarinsArtScrap zei

een prachtig kaartdoosje annerieke.
je andere kaarten zien er ook schitterend uit.
ik denk dat we allemaal wel een voorraad hebben alleen met de challenges liggen we dan niet voorruit.

groetjes karin

Tinie zei

Wat een super mooie creaties zeg, helemaal geweldig!!! Hele fijne dagen toegewenst en vooral een gezond 2012!!!

Groetjes Tinie

Marlies zei

Een prachtige boekkaart! Heel chique en super mooie gemaakt. Je andere creaties zijn ook supers! En ik heb me ook echt voorgenomen om door te gaan met de kerstcreaties zodat ik volgend jaar niet hoef te stressen.
Fijne kerstdagen, groetjes, Marlies

chantal zei

wat een mooie kaarten heb je gemaakt. De bruine is echt super!
liefs Chantal

Daatje zei

Hoi hoi Annerieke,
je ouders zullen best in der schik zijn,
met zo een mooie boekkaart,
wat heb je die mooi afgewerkt!
De rest van je kaartjes ook weeer zo mooi en sprankelend!
Lieve kerstwensen, kan nog net he, van Daatje