Pagina's

zaterdag 31 december 2011

Op de valreep...

Toch nog maar even een berichtje op deze dag. Ik moet bekennen dat ik hard aan het werk moet om iets te laten zien, heb nog wel iets achter de hand, maar niet veel meer. Maar dat komt vast allemaal goed.
Deze portemonnee heb ik al een poosje geleden gemaakt en is inmiddels ook al aan een jarige gegeven. En ook weet ik nu even niet meer waar ik het patroon vandaan heb, sorry.
Alle randen zijn met de hand gestikt. Het linker klepje gaat niet open, dat probeer ik een volgende keer wel. Dat heb ik nu altijd...dan denk ik, bij een volgende keer doe ik het anders. Vaak maak ik dit soort dingen niet achter elkaar, dus een volgende keer zal er wel weer iets zijn dat beter of anders kan.

Ik wil jullie een fijne jaarwisseling wensen en hoop dat 2012 voor iedereen een mooi jaar wordt!

Liefs...

8 opmerkingen:

Riet zei

Wat prachtig gemaakt Annerieke.

Een fijne jaarwisseling en een gezond 2012.
Liefs Riet.

Wilma zei

Hoi Annerieke,
Het klepje van deze MOOIE portemonnee kan niet open maar er kan wel iets in ☺☺☺
Ook ik wens jou en al degene die je lief zijn een hele fijne jaarwisseling toe en een heel Gelukkig, Gezond, Gezellig en Creatief 2012.
Liefs Wilma

Tinie zei

Wat vind ik deze super, net een echte, prachtig geheel!!!

Groetjes Tinie

KarinsArtScrap zei

wow annerieke die is gaaf heel mooi gemaakt.
fijne jaarwisseling.

groetjes karin

martina's kaartjes zei

hoi annerieke
een hele mooie creatie op de valreep ! superleuk !
langs deze weg wil ik jou en je familie alvast een heel fijn, leuke gezond en creatief, 2012 toewensen ! liefs, martina
x

Helen zei

Hoi, hoi, allereerst wil ik jou en je gezin alle goeds voor een gezond, gelukkig en vooral creatief 2012 toewensen. Wat heb je hier weer een ontzettend leuke creatie gemaakt. Heel leuk om kado te geven. Het kaartje voor Sam staat al klaar, nu nog even wachten tot de brievenbussen weer open gaan. Lieve groetjes, Helen

nicole zei

wat een leuke afsluiter voor het jaar.
inmiddels is het nieuwe jaar begonnen en ik wens jou en je dierbare alle goeds toe voor 2012!!
en voor mij wordt ie vast goed als ik steeds bij jou mag komen kijken naar alle mooie creaties :)
groetjesssssss

Anoniem zei

Leuk hoor, deze stoere mannen portemonee.
Liefs Yvonne