Pagina's

woensdag 7 december 2011

Weer door naar kerst...

Sinterklaas is het land weer uit en ook ons heeft hij weer heerlijk verwend. Iedereen heeft weer erg zijn best gedaan met surprises en gedichten maken, wat een gezelligheid altijd!

Dan nu op naar de kerst. Een paar weken geleden heb ik een theeboekje gemaakt, dit is weer een andere variant, het patroon kun je hier vinden. In dit boekje zitten 4 theezakjes in plaats van 6, dus ik heb het boekje iets aangepast.
De randen van het papier zijn bewerkt met de papierdistresser en Distress inkt "Walnut stain". De bloem heb ik van kant gemaakt met een splitpen in het midden.
Aan de linkerzijde zit een klein vakje met daarin een losse label, zodat ik daar nog een persoonlijke wens op kan schrijven. Aan de rechterzijde een zelfgemaakte tekst die jullie kunnen vinden op mijn tekstpagina.
Deze keer heb ik ook het papier bestempeld.

Met dit boekje wil ik graag meedoen aan de volgende challenges:
Dutch Card Lovers, je moet je laten inspireren door een foto.

Groetjes...





18 opmerkingen:

  1. Wat gaaf van kleur!!! Het ziet er helemaal superss uit!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige creatie!
    Je hebt prachtige kleuren gekozen, en zoveel details!

    Leuk dat je dit met ons wil delen.

    Bedankt voor je bijdrage bij AnMaCreatief.

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gaaf theeboekje.
    Al je details zien er geweldig uit,
    de kanten bloem,
    het labeltje in een zakje,
    je textje, en
    de gestempelde pagina's.
    Prachtig.

    liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Annerieke,
    Ook dit thee-boekje ziet er weer PRACHTIG uit. Je zou in plaats van theezakjes ook je zelfgemaakte teksten erin kunnen doen ☺☺☺
    Succes met de challenges.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Annerieke, wat heb je er een ontzettend leuk boekje van gemaakt (bij mij staat hij op de to-do list, maar die wordt steeds langer). Heel mooi afgewerkt en leuke kleurtjes. Bedankt voor het meedoen aan onze challenge bij Anmacreatief. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er geweldig uit Annerieke.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gaaf hoor. Bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg mooi theeboekje Annerieke. Vooral de bloem vind ik schitterend gemaakt. Heel leuk idee zo'n boekje met theezakjes. Erg leuk om kado te geven.
    Bedankt voor het meedoen met DCL.
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een prachtige creatie/ boekje heb je gemaakt annerieke, supersssss.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ziet er weer super uit!!!!
    Lieve groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuk en wat een mooie kleuren heb je gebruikt!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat prachtig gemaakt Annerieke.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk het ziet er erg mooi uit. Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kaart Annerieke!
    Ik vind je bloem op de voorkant helemaal top.
    Bedankt voor het meedoen met DCL.

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zo'n theeboekje heb ik ook ooit eens gemaakt. Ze zijn inderdaad erg leuk om te maken.
    Jouw uitwerking vind ik erg mooi!
    Bedankt voor je deelname aan DCL.

    Groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat heb je een prachtige creatie gemaakt!
    Bedankt voor het meedoen met de AnMaCreatief challenge van deze maand...
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een gaaf boekje heb je gemaakt. :)) Toppie!!
    Bedankt voor het meedoen met de DCl.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Zo'n leuk boekje en je hebt zo'n tof papier gebruikt.

    Fijn dat je meedoet met de challenge bij AnMaCreatief!

    Fijne zondag,

    Lins :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Zo leuk om reacties te krijgen en te lezen, dank je wel!