Pagina's

maandag 19 december 2011

Winterhart...

Een poosje geleden heb ik een hart laten zien, vandaag weer een hart, maar een kerstuitvoering. En nog niet eens voor mezelf, die ga ik ook nog maken van de week. Deze is voor mijn paps en mams en inmiddels hangt hij daar ook op de deur.
Links zitten wat bloemen en rechts heb ik sterren geplakt. Alle randen zijn bewerkt met inkt, sommige ook met de papierdistresser.
Op deze foto is goed te zien dat ik 2 randen heb geponst en nog wat swirls.








Ook de achterkant is netjes afgewerkt.









Gisteren zijn mijn mannen een dagje aan het "treinen" geweest, dat doen ze wel vaker. Ze hebben een behoorlijke reis gemaakt en voor mij nog een "souvenir" meegenomen.
Je kunt wel zien waar ze geweest zijn...
Is het geen schatje? (Mijn mannen ook natuurlijk) En ik was natuurlijk ontzettend blij met deze verrassing!
Groetjes...


11 opmerkingen:

Tinie zei

Wat heb je dit prachtig bedacht, het is helemaal super!!!

Groetjes Tinie

Liesbeth zei

Mooi gemaakt hoor Annerieke, ik ben al benieuwd naar die voor jezelf.
gr. Liesbeth

Sandra zei

Supermooi,daar zullen je ouders wel blij mee zijn, en wat heb je een superlief schaapje gekregen!!! Texel is echt schitterend!!!
Groetjes Sandra

Christine zei

Knap gedaan! Wat lief dat ze zo'n leuk geschenkje voor je kochten!
Liefs
Christine

KarinsArtScrap zei

wat een prachtig hart annerieke, super.
en een hele lieve mooie souvenier.

groetjes karin

Wilma zei

Hallo Annerieke,
Inmiddels durf ik dit hier wel te schrijven ☺☺☺ Je schaap is een schatje en het is maar goed dat je schatten geen schapen zijn......geintje.
Nu even het serieuze werk.....het ♥ voor je ouders is SUPERSSSSSS de SUPERSSSSSS MOOI.
Liefs Wilma

Anoniem zei

De warmte komt je tegemoet.
Wat is ie mooi geworden!

Wel een eind hoor, even naar Texel om voor mam een schaapje te halen. (wat een schatten)
Ik ben dol op schaapjes, vind deze dan ook geweldig.

Liefs Yvonne

Daatje zei

Hoi hoi Annerieke,
wat een warm lief hart heb je weer gemaakt!
Zullen je ouders blij meee zijn!
Ach en dat schaapje, zo gaaf!!!
Leuk he om af en toe verrast te worden!
(houd ik ook wel van hihihi)
Groetjes van Daatje

Marlies zei

Een super mooie hart! Mooie warme kleuren en heel mooi gemaakt. Ook een lief schaapje die je hebt gekregen!! groetjes, Marlies

Riet zei

Wat een prachtig hart is dit.

Liefs Riet.

Helen zei

Dit hart vind ik ook weer geweldig mooi geworden. En het schaapje is een schatje. Groetjes.