Pagina's

dinsdag 10 januari 2012

1, 2, 3, 4, hoedje van...

Bedankt voor al jullie reacties op mijn vorige bericht, ik lees ze met veel plezier!
Deze kaart is gemaakt in bruin en roze, toch ook een leuke combinatie. De randen van het papier zijn bewerkt, blijf dat een heel mooi effect vinden. De tekst heb ik ooit eens opgeslagen, maar dat was in mijn "begintijd", dus ik weet niet meer waar ik deze gevonden heb. Ook is de tekst iets te licht afgedrukt, maar ik vind het zonde om niet te gebruiken, dus ik vind dat het wel kan :-).
Deze digi is van Digital Two for Tuesday. Eigenlijk ben ik helemaal niet zo gek op deze plaatjes, maar ik moet zeggen, ik moet mijn standpunt wijzigen. Toch wel leuk geworden. Nu ga ik natuurlijk niet zelf hoeden dragen, zover wil ik ook niet gaan.Zien jullie het knoopje? Dat is weer een "knoopje met een verhaal", komt uit de oude knopendoos. Alleen het verhaal weet ik niet, hihi.
Tot de volgende keer!


10 opmerkingen:

  1. Wowww wat een bijzondere mooie kaart, super leuke kleuren combi en die digi is werkelijk prachtig!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Annerieke,
    Toch een klein beetje in de "war" ☺☺☺? Wat is dat nou.....geen verhaal achter de knoop.
    Gelukkig is je kaartje PRACHTIG.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een leuke, mooie en stijlvolle kaart
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een mooie elegante kaart annerieke.
    ook mooi bewerkt.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele mooie kaart met een mooie vintage afbeelding! Ook een hele mooie kleuren combi! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart hoor en de kleurencombi is super!!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi kaartje en de kleurencombi is prachtig. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De kleuren staan prachtig samen! Mooie digi en leuke details!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Erg mooie kaart ik heb de digi stempel ook een keer gebruikt om een kaart te maken ik vind het een mooie elegante digistampel. Alleen staat die kaart niet op mijn blog maar dat zal ik binnenkort doen en het je laten weten. Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie is dit weer Annerieke, erg bijzondere stempel ook.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen

Zo leuk om reacties te krijgen en te lezen, dank je wel!