Pagina's

zondag 29 januari 2012

Alweer roze...

Tja, alweer roze, het lijkt wel of ik niets anders heb, maar niets is minder waar natuurlijk :-). Deze kaart lag al een paar dagen onafgemaakt op mijn bureau, niets voor mij, maar ik kwam er niet aan toe om hem af te maken. Vandaag is het gelukt.
De buitenste rand van het papier heb ik bewerkt met de papierdistresser. Linksboven een bloem van enkele lagen, heb de randjes iets omgekruld.
De digi is van Birds Cards en heb ik ingekleurd met de Derwent Coloursoft. De rand is gestanst, in het midden een stukje lint en links een strikje. Onderaan zien jullie nog 2 knoopjes. Op deze foto zijn de handgestikte randen goed zichtbaar, ik heb de gaatjes maar met de hand geprikt en niet met de SEWeasy, anders worden de steken zo groot. Ik moet er ook nog maar eens goed mee oefenen.

Achter de tekst, die jullie hier kunnen vinden, zit nog een stukje verbandgaas.
Ik zal proberen om de volgende keer een andere kleur dan roze uit te zoeken, goed?

Met deze kaart wil ik meedoen aan de kleurenuitdaging bij Elke Kaart een Feestje!

En dan nog heel iets anders, iets grappigs, maar wat.....dat zeg ik nog even niet. Ik wacht nog even totdat jullie "branden" van nieuwsgierigheid :-). Ik zal een klein tipje van de sluier oplichten, ze wonen bij ons in huis. O ja, jullie mogen gaan raden hoor!

16 opmerkingen:

  1. Hoi hoi Annerieke!
    Wat een fleurig kaartje zoveel lieve rosetinten!
    Je doosjes vind ik ook erg mooi gemaakt!
    Jij vroeg in je reactie, waar mijn naaimachine was, ik doelde op de gestikte randjes op de kaart die ik gemaakt hebt met mijn naaimachientje!
    hihihi...
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Think Pink, roze ik hou ervan en wat een schattig kaartje heb je ermee gemaakt! Groetjes Gemma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tja, roze hoort nu ook wel een beetje bij deze tijd van het jaar met Valentijn in aantocht. :D
    Het is een mooi en fleurig kaartje geworden hoor.
    Liefs, Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. jij maakt het wel spannend hoor, nou we kunnen wel raden maar ik wacht wel af wat het is.
    je hebt in ieder geval een hele leuke kaart gemaakt.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijke kleur! Prachtige kaart met super leuke details!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattig kaartje Annerieke, en je tekst is ook weer zo mooi, en opgeslagen hier. Bedankt weer voor het delen en maken.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een mooie kaart Annerieke.
    En ik brand nu al van nieuwsgierigheid, maar ga niet proberen te raden hoor want ik heb geen idee!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind het zeker geen straf om naar deze vrolijke roze kaart te kijken. Hij is fleurig en....laat het voorjaar maar komen.
    Liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een prachtig kaartje heb je weer gemaakt. Deze zou ook nog mee kunnen doen met onze challenge bij Anmacreatief (max 3 entries). Ben wel heel nieuwsgierig .... Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi kaartje!!! Heerlijke kleurtjes!!!

    groetjes arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijk zo in roze! Het verveelt me niet hoor en natuurlijk wil ik ook de rest wel graag weten...
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk kaartje weer, heerlijk hoor dat roze!!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoe meer roze hoe beter, kijk maar naar de spreuk van de week :)

    Mooi kaartje en overal voor te gebruiken, handig!

    Fijn dat je meedoet met
    elke Kaart een Feestje!

    Warme groet, Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  14. prachtige kaart in deze rose kleurtjes.
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze uitdaging bij elke Kaart een Feestje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw, wat een snoepje van een kaart en zo lief, Annemrieke!
    Leuk dat je meedoet bij de EKEF uitdaging!
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen

Zo leuk om reacties te krijgen en te lezen, dank je wel!