Pagina's

donderdag 19 januari 2012

Blauw met wit...of wit met blauw?

Vandaag een kaart die ik gemaakt heb voor de challenge bij Dutch Card Lovers. Het is een uitdaging met een sketch en in de kleuren blauw en wit. Nu werk ik bijna nooit met wit, dus dit was voor mij een echte uitdaging. Toch wel erg leuk om iets te doen dat je normaal gesproken niet zo snel zou doen.
In het midden heb ik een randpons gebruikt.
Daarover zit een stukje lint/draad, het is vrij opengewerkt. Van kant heb ik een bloem gemaakt met in het midden een splitpen. De kleur van de splitpen is vrij fel, maar dat is mijn "uitspatting", hihi.

De tekst heb ik zelfgemaakt en kunnen jullie hier vinden.
Ik hoop dat jullie deze kaart net zo leuk vinden als ik. Alvast bedankt voor jullie leuke reacties!


17 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik vind het inderdaad een heel mooi kaartje en zoals je tekstje al zegt.... heel lief.

Veel liefs Yvonne

rosalien zei

Hij is idd heel mooi Annerieke, leuk dat je de tekst zelfgemaakt hebt. Geweldig als je dat zelf kan. :) De bloem vindt ik trouwens ook schitterend gedaan met het kant. toppie!
Bedankt voor het meedoen met de DCL.

Groetjes Rosalien

KarinsArtScrap zei

een heel lief en mooie kaartje annerieke.


groetjes karin

Daatje zei

Hoi hoi Annerieke,
wat heb je weer mooie kaartjes gemaakt,
deze wit met blauw vind ik echt snoezig,
je paarse kaar helemaal top
en het kaartje met frame in het midden geweldig!
Leuk gedaan!
Groetjes van Daatje

Anja (scrappie) zei

Mooi kaartje hoor en grappig die bloem zo van kant en knap hoor als je zelf die tekst kunt maken. bedankt voor je deelname aan DCL.

Liesbeth zei

Wat schattig Annerieke
gr. Liesbeth

Christine zei

Mooi gedaan Annerieke! Als ik jouw was, zou ik die kleuren nog maar eens gebruiken!
Liefs
Christine

martina's kaartjes zei

wat een leuke en mooie kaart ! ik hou wel van die krullen, mooie zachte kleurtjes
grtjs, martina
x

Tinie zei

Super zeg!!! Ik vind dat zo prachtig, heerlijk stijlvol!!!

Groetjes Tinie

Wilma zei

Hoi Annerieke,
Uitdaging geslaagd met deze MOOIE kaart en die bloem is zeker MOOI ☺☺☺
Liefs Wilma

nicole zei

supermooi!!!!
hij is echt heel goed gelukt, en die spetterende splitpen is juist top!
ook je vorige kaartjes vind ik errug leuk, ik had weer veel gemist en het was weer ff tof om alles bij je te mogen bewonderen.
groetjessssss

Helen zei

wat een mooi en lief kaartje heb je weer gemaakt. Groetjes

Berlinde zei

Een heel mooi kaartje Annerieke en die kanten bloem is heel tof gedaan!
Lieve groetjes, Berlinde

José zei

De bloem met de splitpen vind ik erg mooi. Het is een hele lieve, romantische kaart geworden. Leuk he om ook eens iets te doen wat je normaal niet doet!
Bedankt voor het meedoen Annerieke.
Groetjes, Jose

Margot zei

heel gaaf gedaan! bedankt voor het meedoen met de DCL!

Hetty zei

Wat een super mooi kaartje

gr hetty

Marlies zei

Wat een mooie kaart met een prachtige kanten bloem erop! Een heel mooi en chique geheel! groetjes, Marlies