Pagina's

woensdag 18 januari 2012

Een gewone kaart...

Een gewone kaart...anders kan ik het ook niet omschrijven. Geen verhaal erbij en geen foutjes gemaakt. In 1 keer goed gelukt, dat is ook wel eens anders ;-)! De tekst kunnen jullie hier meenemen.

Inmiddels heb ik al verschillende keren ergens gelezen dat er problemen zijn met reacties plaatsen. Ook ik kan niet overal reacties plaatsen. Nu las ik ook dat het probleem opgelost zou kunnen worden door de instellingen van je reacties te wijzigen. Je kunt je reacties laten weergeven in een pop-up venster, dan schijnt het weer goed te lukken. Volgens mij werkt het op mijn blog goed, want ik heb op mijn vorig bericht weer veel leuke reacties gehad, dank daarvoor!
Tot de volgende keer!

12 opmerkingen:

Myriam zei

Wat een prachtige paarse kaart! Sjiek gedaan hoor.

Liefs, Myriam

Helen zei

Wat een supermooie "gewone" kaart. Helemaal mijn ding in het paars. Wat een prachtige randpons (merk?) Inderdaad bij pop-up schermpjes of aparte reactiescherm zijn er geen problemen; dus het werkt bij jou ook prima. Groetjes, Helen

Wilma zei

Hallo Annerieke,
Je in 1 keer goede, gewone, paarse, beinkte kaart is PRACHTIG en SPECIAAL ☺☺☺
Liefs Wilma

Sandra zei

Nou ja gewoon ik vind hem weer prachtig in dat mooie paars!!!
Groetjes Sandra

anneke's creaties zei

nou, noem je dit gewoon, dit is toch zeker een schitterend kaartje
leuk in dat paars
erg mooi gemaakt

groetjes anneke

Tinie zei

Wowww wat een super mooi geheel, prachtige kleuren en details, zeer stijlvol!!!

Groetjes Tinie

KarinsArtScrap zei

een heel mooi kaartje annerieke.
ja ik heb google chrome geinstallerd nu kan ik gewoon weer reactie's geven overal.

groetjes karin

Hetty zei

Wauuuw wat een super gave kaart

gr hetty

Berlinde zei

Een prachtige kaart Annerieke, heel mooi in dat paars!!
Lieve groetjes, Berlinde

martina's kaartjes zei

voor een gewone kaart, is het een erg geslaagde kaart ! mooi gemaakt
grtjs, martina
x

Christine zei

Een kaart met klasse Annerieke!
Liefs
Christine

Charlotte zei

Erg mooie kaart Annerieke! Ik vind je randje heel mooi afgewerkt met die paarse inkt. ook de subtiele paarse pareltjes vind ik leuk.

Ik had ook een probleem met posten etc. De reactie-instellingen veranderen werkte niet echt, veranderen van browser wel. Zit nu op google chrome.

Groetjes,
Charlotte