Pagina's

zaterdag 21 januari 2012

Eerst zelf even bewaren...

Het is al weer zaterdag, wat gaan de dagen toch snel. Vooral als je altijd wel iets te doen hebt.
Bij Elke Kaart een Feestje! hebben ze een leuke uitdaging, een opbergsysteem voor je kaarten maken. Zoals jullie weten ben ik gek op doosjes en zo, dus ik wil daar graag aan meedoen. Ik moest er wel even over nadenken, maar heb besloten om een staande doos te maken. Hij is dus 15 x 15 cm en 6 cm diep. Het patroon heb ik zelf uitgemeten en gemaakt, er zitten 2 naden in, want gezien de afmeting past het niet uit 1 vel papier.
Alle randen van het papier zijn bewerkt met de papierdistresser en inkt "walnut stain". Op de voor- en achterzijde heb ik wat bloemen, blaadjes en krullen aangebracht.
Voor de bekleding heb ik de voor- en achterzijde van 1 scrapvel gebruikt, de randen van de deksel zijn weer van een ander vel. Aan de onderzijde van de deksel heb ik een randpons gebruikt.

Op de bovenzijde van de deksel zit een stukje jute met daar overheen een stukje kant, 2 knoopjes en een soort lint (Wibra), waar ik een bloem van gemaakt heb. Dit is wat stugger, waardoor je het mooi kunt vormen.

Zo ziet de binnenkant eruit, er kunnen best wel een aantal kaarten in.
Alle foto's heb ik gemaakt in mijn "eigen mini fotostudio", dwz. een doos, bekleed met wit papier en eroverheen doorschijnend verpakkingsmateriaal.  Professioneel, nietwaar :-)? De kleuren op de foto's zijn nagenoeg hetzelfde als in het echt.
Ik moet zeggen dat ik erg in mijn schik ben met het resultaat, ga hem voorlopig ook nog niet weggeven, eerst zelf van genieten!

Goed weekend nog!

21 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

wat een mooie creatie ! heel erg geslaagd
grtjs, martina
x

Daatje zei

Hoi hoi Annerieke,
wat een gave bewaardoos, de gebruikte kleuren vind ik prachtig,
heerlijk he als je je nooit hoeft te vervelen, met zo'n hobby!
Groetjes en ook een heel fijn weekend! van Daatje

Daatje zei

Hoi hoi Annerieke,
nog efkes..
ik zie dat je je bloghoofd weer hebt veranderd!
Leuk zeg!
Hoe doe jij dat?
Groetjes van Daatje

KarinsArtScrap zei

je hebt een prachtige bewaar doos gemaakt annerieke, ik vind hem super.
het fotograven gaat je nu goed af zo te horen.
ben blij dat het lukt.

groetjes karin

Wilma zei

Hoi Annerieke,
Wat een PRACHTIGE kaartendoos heb jij gemaakt.....om te bewaren ☺☺☺
Ga jij op de professionele toer.....HEERLIJK toch.....de kleuren zijn zo wie zo heel erg MOOI.
Enneh.....ja.....ik ga liever voor de copics. Ga jouw Tilda straks plaatsen. Nogmaals heel ♥-elijk dank.
Nog een fijne zaterdag en ☼-nige ☼-dag toegewenst.
Liefs Wilma

Christine zei

Mooi doosje! Heel leuk om iets op te bergen. Ook de kleuren zien er gezellig en warm uit!
Liefs
Christine

Jolanda Cuper zei

Super wat een mooie kerstkaarten bewaar doos heb je gemaakt!
Bedankt voor het meedoen met EKEF!
Groetjes Jolanda.

Aletta zei

Wat een prachtige bewaardoos, mooi gedaan.

Leuk dat je meedoet met EKEF

Groetjes Aletta

Gemma zei

Gaaf doosje hoor, groetjes Gemma

Sandra zei

Wauw zeg echt schitterend!!!
Groetjes Sandra

Arianne zei

Wat een leuk idee om een opstaande bewaardoos te maken!

Hij is erg mooi.
Succes met de challenge bij EKEF

Groetjes, Arianne

Ellen zei

Prachtig Annerieke, super mooi afgewerkt.
Bedankt voor het meedoen met EKEF!
Groetjes Ellen

Renata van Miltenburg zei

Oh, dit vind ik ook een goed idee een rechtopstaande doos, zo kunnen er veel naast elkaar op de plank, staat ook nog eens leuk en de kaarten zijn stofvrij, in tegenstelling tot mijn tasjes ;)

Super dat je mee doet met
elke Kaart een Feestje!

Warme groet, Renata

Charlotte zei

Wauw Annerieke! Dit is echt een geweldig mooie doos! ik zou ze ook lekker zelf houden ;)
Groetjes,
Charlotte

Berlinde zei

Een prachtige doos heb je gemaakt Annerieke, heel leuk om zo je kaartjes te bewaren!
Lieve groetjes, Berlinde

Liesbeth zei

Mooi en handig doosje Annerieke.
gr. Liesbeth

anja zei

absoluut heel erg mooi.
leuk dat je mee doet aan onze challenge.
groetjes Anja EKEF-DT

Helen zei

wat een prachtige bewaardoos; als ik jou was zou ik hem ook voor mezelf bewaren. Groetjes, Helen

Tinie zei

Wat een leuke opbergdoos!! Mooie kleuren en superhandig!
Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging bij Elke Kaart een Feestje!
groetjes Tinie

arjette zei

Wat een prachtig doosje heb je gemaakt!!! Bedankt voor het meedoen bij EKEF!!!

groetjes Arjette.

Geertje zei

Wat een prachtige bewaardoos heb je voor je kaarten gemaakt.
Leuk dat je meedoet met de uitdaging van EKEF.
Groetjes Geertje