Pagina's

zaterdag 7 januari 2012

Even wennen weer...

Dit is de eerste kaart die ik in 2012 heb gemaakt. Na al die kerstkaarten en knutsels moet ik wel weer heel erg wennen aan "andere" dingen, hebben jullie dat ook? Van het plan om nog even met kerstkaarten door te gaan is nog niets gekomen en ik ben bang dat het ook niet meer gaat gebeuren. Nou ja, dan moet ik maar vroeg beginnen eind van het jaar.

De randen van het papier zijn bewerkt met de papierdistresser en inkt "walnut stain". Verder heb ik een pons, achtergrondembossing, pareltjes en jute gebruikt.
Met deze kaart wil ik meedoen aan de challenge bij Webshop AnMaCreatief.

Nog een paar dagen, dan is Sam jarig. Inmiddels hebben we al enkele ontzettend leuke kaarten ontvangen, jullie kunnen ze hier bekijken.  Zo leuk om die mooie kaarten in het "echt" te zien.

Prettig weekend nog!

16 opmerkingen:

  1. Wauwww wat een beauty van een kaart, ik vind hem helemaal geweldig, super leuke details erin verwerkt!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een supermooi kaartje heb je weer gemaakt. Bedankt dat je meedoet aan onze challenge bij Anmacreatief. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind deze kaart zo ontzettend mooi. Wat moet ik er verder van zeggen..............
    Liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik vind het een prachtig kaart annerieke.
    ja ik maak toch nog kerstkaarten , ik doe gewoon met de challenge mee dan gaat het vanzelf.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart Annerieke.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart hoor, beetje vintage achtig erg mooi hoor!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauuuw wat een super gaaf kaartje

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart! Mijn voornemens om nog kerstkaarten te maken, zijn ook in het water gevallen. Voorlopig nog iet aan denken zeker?
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw wat een super mooie, hele romantische kaart heb je gemaakt! Prachtige roos erop en de jute past er perfect bij! Prachtig geheel! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schitterend kaartje! Heel mooi zo in de vintage-stijl...
    Bedankt voor het meedoen met de AnMaCreatief challenge van deze maand...
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  11. superleuke kaart, ik vind het wel weer fijn om andere dingen te bekijken dan kerst, maar ik ben wel van plan om tussendoor toch wat kerst te blijven maken, maar of dat gaat lukken?
    groetjesssssss

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kaart!
    Ik ben dol op vintage.

    Leuk dat je meedoet aan de challenge van AnMaCreatief.

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wennen of niet wennen het is een prachtige kaart geworden. Maar ik begrijp wel wat je bedoelt. Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wauw een kaart met stijl! prachtigç
    liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  15. He, wat een prachtige nieuwe banner!!
    Met jouw gemaakte creaties.
    Zie je wel dt je het kan!?
    Ben je nu dan ook tevreden met het resultaat.

    Liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Annerieke,

    wat een schatje!

    Fijn dat je meedoet met de challenge bij AnMaCreatief.

    Vele groetjes,

    Lins x

    BeantwoordenVerwijderen

Zo leuk om reacties te krijgen en te lezen, dank je wel!