Pagina's

maandag 2 januari 2012

Goede voornemens?

Allereerst wil ik jullie bedanken voor de mooie wensen voor 2012, onze wens voor jullie staat nog even bovenaan mijn blog.
Nu had ik toch bijna een "foutje" gemaakt, ik wilde al iets laten zien dat ik nog kado moet geven. Gelukkig ben ik er op tijd achter gekomen. Ik heb het namelijk net afgemaakt, ik vind het zelf zo leuk geworden dat ik het meteen wilde showen! Nog even geduld dus, worden jullie al wel een beetje nieuwsgierig?
Dan deze kaart maar, deze kan ik "veilig" laten zien. Het is een gewone verjaardagskaart, maar Disney blijft altijd leuk! In het echt zijn de kleuren natuurlijk veel warmer.

Goede voornemens...wie van jullie heeft goede voornemens? Ik zeg altijd maar, ik heb dromen die ik beetje bij beetje probeer te verwezenlijken. Dat is mijn goede voornemen.
Tot gauw maar weer!


12 opmerkingen:

Tinie zei

Oooh wat is die leuk!! Geweldig zeg en prachtig het disney figuur erop!!!

Groetjes Tinie

martina's kaartjes zei

het is een leuke kaart ! mooi gedaan !
en eh... voornemens, daar doe ik niet echt meer aan mee, want ik heb het altijd moeilijk om me er aan te houden, dus....
grtjs, martina
x

Sandra zei

Wat een leukertje zeg!!!!
Goede voornemens...... eigenlijk niet echt jawel genieten van mijn gezinnetje en al het goeds uit de dag halen!!
Groetjes Sandra

KarinsArtScrap zei

ik vind hem super leuk annerieke en een hele leuke rand heb je.

groetjes karin

Christine zei

Prachtig, leuk kaartje! Wat mooi met het Disneyfiguurtje!
Liefs
Christine

Hetty zei

Wat een leuk en mooi kaartje maar voornemens
heb ik nooit alleen hoop ik gezond te blijven.
Nog een heel gezond en creatief 2012

gr hetty

Wilma zei

Hoi Annerieke,
Allereerst ik wens jullie een Gelukkig, Gezond, Gezellig en Creatief Nieuwjaar en dat 2012 jullie alle goeds van de wereld mag brengen.....misschien een stukje "DROOM".
Dit is een wens en geen goed voornemen, want daar doe ik niet aan mee.
Je hebt een MOOI begin gemaakt dit jaar met Disney ☺☺☺
Liefs Wilma

Helen zei

Wat een supervrolijk kaartje is dit. Groetjes, Helen

arjette zei

Wat een superleuk kaartje!!! Lekker vrolijk!

gr. arjette.

Marlies zei

Een hele mooie vrolijke kaart! Goede voornemens heb ik niet gemaakt maar ik wil wel mijn best doen om mijn DT-werk vooruit te werken maar of dat gaat lukken?? groetjes, Marlies

chantal zei

dit is een leuke kaart. Goede voornemens maak ik niet. Ik probeer wel iets te bereiken of te doen, maar vind dit geen voornemen.
Liefs Chantal

Gemma zei

Hoi Annerieke, wat een leuk kaartje heb je gemaakt, vrolijk met die Mickey Mouse. Bedankt voor je berichtje op mijn blog....enne goede voornemens heb ik teveel op op te noemen eigenlijk, maar een ervan is meer bloggen...groetjes Gemma