Pagina's

vrijdag 13 januari 2012

Hieperdepiep hoera!

Gisteren was het dan eindelijk zover, Sam was jarig! De hele dag in feeststemming, gezellig hoor.
Natuurlijk moet er op school getrakteerd worden, maar als je 12 wordt mag het niet meer te kinderachtig zijn. Gelukkig mocht ik nog wel "iets" maken :-).
Sam heeft chips getrakteerd met daarbij 2 pakjes kneedgum.

Ook voor de leerkrachten iets gemaakt.
Hier zat ook iets lekkers in.

Voor Sam z'n verjaardag hadden we een wedstrijd bedacht. Gisteravond heeft Sam de 2 kaarten gekozen waarvan hij vond dat ze een prijs verdienden. Ik moet zeggen, hij heeft alle kaarten bekeken en bewonderd, hij was onder de indruk en vond ze geweldig leuk!
De kaarten die hij het allermooist vond zijn de kaarten van Karin en Evelien.


Ik stuur jullie even een mail voor de gegevens.
De anderen ook heel erg bedankt voor de felicitaties en mooie kaarten, we hebben het erg leuk gevonden!



11 opmerkingen:

Anoniem zei

Wauw, wat een gave gitaarkaart!! Ook de schuifkaart maar dan anders vind ik een leuk model.
Groetjes Yvonne

Tinie zei

Gefeliciteerd Sam!!! Super leuke kaarten!!!

Groetjes Tinie

Hetty zei

Wat een mooie traktaties heb je gemaakt en
nog van harte gefeliciteerd met Sam

gr hetty

Sandra zei

Wauw zeg wat heb je mooie traktaties gemaakt daar zullen ze wel blij mee zijn geweest, en de kaarten die gewonnen hebben zijn ook super dames gefeliciteerd!!
Groetjes Sandra

KarinsArtScrap zei

prachtige traktatie's heb je gemaakt annerieke.
en morgen een hele fijne dag sam.
en hartelijke dank voor de candy ben er ook heel erg blij mee.

groetjes karin

Daatje zei

Hoi hoi Annerieke,
allereerst nog van harte gefeliciteerd met SAM!
Hopelijk hebben jullie het gezellig gehad,
mooie kaarten heeft hij gekregen zag ik wel en jij hebt ook goed je best gedaan Annerieke!
ik vind je rozenkaart erg mooi!
GHroetjes van Daatje

Christine zei

Dag Sam! Gefeliciteerd met je verjaardag!
En voor de mama ook proficiat met de leuke spulletjes die je maakte voor de klasgenootjes! Super meid!
Liefs
Christine

nicole zei

gefeliciteerd allemaal.
want zoiets vier je toch met zijn allen :)
leuke traktaties zeg!!
supermooi gemaakt!
groetjessssss

Evelien zei

Hallo Allemaal

Ik lees dat ik een prijsje heb gewonnen.
Er leuk hoor!
Nog een fijne dag toegewenst!

Groetjes Evelien

Helen zei

wat een prachtige traktaties heb je weer gemaakt. Leuk om te horen dat Sam een fijne dag heeft gehad. Proficiat voor de dames van de gewonnen kaarten. Groetjes.

Berlinde zei

Leuke traktaties heb je gemaakt Annerieke!! Ik heb nog meer moois op je blog gezien en wordt met plezier volger van je!
Lieve groetjes, Berlinde