Pagina's

dinsdag 31 januari 2012

Koud buiten!

Wat is het een mooie, maar koude dag vandaag. Wat denken jullie, zou er nog een Elfstedentocht komen? Ik hoor op de radio dat er in Friesland allerlei maatregelen worden genomen. Het zou wel leuk zijn, dat wordt dan een dagje voor de buis. Voorlopig is het nog afwachten en breng ik mijn tijd maar door met knutselen.

Een mannenkaart in het blauw. Ik moet bekennen dat ik voor mannenkaarten toch wel gauw naar blauw grijp, of bruin. Misschien eens een leuke uitdaging, in een andere kleur?
De randen van het papier zijn bewerkt. Het afdrukje is een kleurplaat van internet en ingekleurd met de Derwent Coloursoft. Ik heb geprobeerd om op de grond (bij zijn voeten) iets schaduw aan te brengen, maar ik durfde het niet te donker te doen, ik vind het best lastig. De "knoop" zit op een stukje papier dat ik door de ribbelmaker heb gehaald, daarna dubbelgevouwen en licht opgeschuurd.

En dan natuurlijk nog even over het kleine raadsel, ik laat iets zien...
Durven jullie nu misschien een gokje te wagen? Misschien nog een hint? Ok, hier komt ie..."het begint al te groeien". Ik ben wel benieuwd wat jullie hierin zien.
Tot de volgende keer!

8 opmerkingen:

Liesbeth zei

Ik vind je kaartje heel leuk Annerieke, maar ik heb geen idee over je raadsel hoor.
gr. Liesbeth

KarinsArtScrap zei

een leuke kaart annerieke maar ik zie een pot een kei [ denk ik ] en een stukje stok.
verder zou ik het niet weten misschien een plant maar wat voor een
tja dat is een raadsel.

groetjes karin

Berlinde zei

Je kaartje is heel leuk Annerieke!
En ik heb nog steeds geen idee wat je raadsel is hoor! Ben reuzebenieuwd!
Lieve groetjes, Berlinde

Tinie zei

Ik ben net wezen hardlopen en kwam echt bezweet binnen:) Zag mezelf er even in. Wat een super mooie kaart!!!

Groetjes Tinie

Christine zei

Tof mannenkaartje maar een gokje daar ga ik me niet aan wagen!
Liefs
Christine

Wilma zei

Hallo Annerieke,
Het is een hele MOOIE mannenkaart en ja.....het is koud buiten.
En dan je raadseltje.....durf het bijna niet te schrijven.....schimmels op een aardappel ☺☺☺
Liefs Wilma
PS ga jij nou maar lekker bloemen kweken.

Helen zei

wat een leuke mannenkaart.
Je raadsel: het zal waarschijnlijk een exotische plant worden ????, maar eerlijk gezegd kan ik er nog geen soep van koken. Groetjes

Gemma zei

Je kaartje vind ik helemaal leuk maar je raadsel kan ik echt niet oplossen, ben wel heel benieuwd.! Groetjes Gemma