Pagina's

maandag 23 januari 2012

Nog geen lente...

Allereerst wil ik jullie bedanken voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht, het waren er veel, leuk hoor!
Deze kaart is gemaakt voor een trouwdag, dus ik heb met harten gewerkt. Stansvormen en ook op het papier zie je hartjes. Het lijkt wel of ik al lentekriebels heb, de kleur roze en het veertje. Maar ik ben bang dat de lente nog even op zich laat wachten, want ik hoor net op de radio dat het gaat vriezen en begin volgende week zelfs dusdanig hard dat er misschien geschaatst kan worden. Dat zou toch nog wel leuk zijn, schaatsen op natuurijs. Ik ben er niet goed in en mijn voeten gaan zeer doen, maar ik vind het o zo leuk!
De randen van het papier zijn bewerkt met de papierdistresser en inkt en ook heb ik met de hand randjes gestikt.

Deze tekst is zelfgemaakt en kunnen jullie hier vinden.




Tot de volgende keer!

18 opmerkingen:

  1. Wauwww wat is dit geweldig!!! Een super mooie creatie!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ......super......

    wat een mooie kaart en de randjes zo mooi gestikt,
    echt een gave kaart.

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een superromantisch kaartje Annerieke, heel mooi gemaakt!!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Supermooie kaart leuk zo in het roze!!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nog geen lente, maar van dit kaartje word je ook vrolijk, hij is prachtig! Groetjes Gemma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super mooi kaartje en zo leuk
    met die hartjes en de stiksels

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig! Een heel mooie creatie!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een supermooi kaartje heb je weer gemaakt. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. een schitterende kaart annerieke erg romantische.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Annerieke,
    Nog geen lente.....breng jij hem toch gewoon even met deze VROLIJKE en FLEURIGE kaart ☺☺☺
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wooow wat is dit een geweldig mooi kaartje Annerieke!!!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een fantastisch mooie kaartje heb je hier Annerieke.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oohhhhh wat een prachtig kaartje!!! Wat een mooie kleurtjes!

    groetjes Arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een knappe kaart in zalige kleurtinten.
    ps postbode is juist geweest en had iets tofs bij. Dankjewel Anerieke,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dit is inderdaad wel een heel fris en fruitig kaartje maar door de kleur ook heel lief.
    Enne weer lekker veel reacties!!
    liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een super mooie kaart!! Hele mooie kleuren en mooie details! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooi, romantisch kaartje!
    Liefs, Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi hoi Annerieke,
    deze kaart is ook al zo mooi,
    nu zijn de kleurtjes wat zachter en toch vind ik dat in het geheel ook weer mooi!
    mooie stiksteek overigens!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen

Zo leuk om reacties te krijgen en te lezen, dank je wel!