Pagina's

woensdag 25 januari 2012

Weer vrolijke kleuren...

Vandaag laat ik jullie weer een vrolijk gekleurde kaart zien. Ik heb gemerkt dat ik wel heel erg behoefte heb aan vrolijke kleuren momenteel. Beetje wintermoe, denk ik, maar verder gaat het goed ;-)!
De randjes van het papier zijn bewerkt met inkt en met de hand gestikt. Nu heb ik op de KreaDoe een SEWeasy gekocht met 2 verschillende randen. De kruissteekjes heb ik hiermee gedaan. Eigenlijk mag je het wel kruissteken noemen, vind ze behoorlijk groot. Het komt hier wel leuk uit, maar de stiksteken zijn ook vrij groot, daarom heb ik ze op deze kaart maar zelf voorgeprikt. Nou ja, je kunt ook niet alles van tevoren weten.
In het midden zit een ponsrand met een stukje lint.

Ook heb ik onder de vlinder nog met pareltjes gewerkt, dat is uitzonderlijk voor mij, want ik gebruik er meestal niet zo veel. Ze zijn hier ook niet zo opvallend aanwezig, je moet goed kijken, hihi.
Met deze kaart wil ik meedoen bij Lift Challenge #8. Is voor het eerst, heel leuk om te doen. Ik blijf het zo ontzettend leuk vinden om te zien dat je met 1 model zo veel verschillende kaarten krijgt, heb alle inzendingen ook met plezier bekeken.

Ben benieuwd wat jullie van mijn poging vinden, alvast bedankt voor jullie reacties, tips of misschien kritiek? Dat kan en mag ook natuurlijk.
Ik wens jullie nog een fijne dag en tot gauw weer!

17 opmerkingen:

Tinie zei

Geweldig mooi geheel, met schitterende kleuren!!!

Groetjes Tinie

anneke's creaties zei

echt mooi gemaakt
de kruissteken komen mooi uit bij het zwarte achtergrondpapier, die ook kruissteken heeft
ja een super kaart
veel succes met de challenge.

groetjes anneke

Anoniem zei

Hoi Anneieke,

Hele mooie kaart weer. Als ik je kaart zie krijg ik weer behoefde aan het voorjaar.....Succes met de challenge, voor mij ben je de winnaar, maar geloof dat ik niet helemaal objectief ben.

Groetjes,
Sandra

Anoniem zei

Inderdaad, 't is weer een plaatje!!
liefs Yvonne

José zei

Mooi gedaan Annerieke! Lekkere zomerse kleuren, kunnen we wel gebruiken. Je stiksteken vind ik er heel mooi bij.
Bedankt voor het meedoen met de liftchallenge!
Groetjes, Jose

Cornelie zei

Ik vind het wel een stoere uitvoering, met die knalkleuren en die grote stiksteken! Top om dat met de hand te doen. Vind het al knap dat je met de sew easy overweg kunt!!
Leuk dat je zo enthousiast bent, we hopen je nog eens terug te zien. Dank je wel voor het meedoen!
Groetjes Cornelie

KarinsArtScrap zei

die heb je prachtig gemaakt annerieke.
heel mooi zo met dat borduurrand erlangs.

groetjes karin

Liesbeth zei

Wat een mooi vrolijk kaartje is dit weer Annerieke.
gr. Liesbeth

Gemma zei

Dat zijn zeker vrolijke kleuren, ik kan me voorstellen dat je een beetje wintermoe bent, ken het gevoel maar van je kaartje word ik helemaal vrolijk, groetjes Gemma

Helen zei

wat een vrolijk kaartje. Groetjes.

martina's kaartjes zei

inderdaad, lekker felle kleurtjes, mooi gemaakt
grtjs, martina
x

Berlinde zei

Een leuk en vrolijk kaartje Annerieke, prachtig met die kruissteken!
Lieve groetjes, Berlinde

M@rjan zei

Je bent niet de enige die blij zal zij met een zonnetje en beter weer... maar jouw kaart is lekker kleurrijk en een mooie uitvoering van de lift! De kruissteekjes vind ik mooi erop!
En fijn dat je ons ontdekt hebt, doe je vaker mee?

Groetjes, Marjan

Nadine zei

WAt een mooi kaartje heb je gemaakt n.a.v. onze liftkaart! Heel erg leuk gedaan. Mooi papier, lekker vrolijk, kunnen we wel gebruiken. Kom maar op met die lente!

Christine zei

Prachtige liftkaart! Je deed het perfect!
Liefs
Christine

Daatje zei

Hoi hoi annerieke,
wat een leuke kaart,
goede lift vind ik!
ik ben jhelemaal gek van je gebruikte kleurtjes en je zigzag steek is goed passend!
Groetjes van Daatje

Marlies zei

Het is inderdaad een hele mooie vrolijke kaart! Leuk met kruis steekjes erbij! groetjes, Marlies