Pagina's

zondag 15 januari 2012

Zien wij er niet stoer uit?

Allereerst wil ik jullie bedanken voor de leuke reacties en felicitaties. Gisteren nog een feestje gehad voor familie en vrienden, ook erg gezellig, maar nu weer het "gewone" leven.
Ik heb gezien dat ik ook weer een nieuwe volger heb, super leuk vind ik dat , welkom hoor!

De kaart die ik vandaag laat zien heb ik gemaakt voor de challenge bij Elke Kaart een Feestje!, het thema daar is "uit de verkleeddoos". Toen ik dat las moest ik meteen aan deze digi denken, ik had hem al eens uitgeprint, maar er nog steeds niet meegedaan. Hoe toepasselijk is deze digi voor dit thema, bewaren heeft toch wel veel voordelen hoor :-)!

De digi heb ik hier gevonden, maar volgens mij staat hij op verschillende blogs. Ik heb het ventje met z'n hondje ingekleurd met Derwent Coloursoft potloden. Op de achtergrond zien jullie een stukje verbandgaas, iets gekleurd met distress inkt, 2 draadjes gespannen door eyelets en een knoopje. Ook heb ik een soort "frame" gemaakt door een vorm uit te stansen, de randjes iets in te knippen en om te krullen. Alle randen zijn bewerkt met distress inkt "chipped sapphire".

Op deze foto zien jullie de (hand)gestikte rand en de zelfgemaakte tekst, hier te vinden.


Nog een fijne zondag!

19 opmerkingen:

  1. Echt super stoer, prachtig afdrukje en het geheel is schitterend!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal super weer in prachtige kleuren!!!
    Leuke tekstdigi heb je ook weer gemaakt!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauuuw wat een super stoere en mooie kaart

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Annerieke,
    Wat een MOOIE verkleedkaart heb jij gemaakt en zoals je van mij "gewend" bent.....ben ik weer bij "hier" gaan kijken ☺☺☺
    Jij ook nog een fijne ☼-dag.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart!! Deze digi is helemaal leuk voor deze uitdaging, wat ziet ie er stoer uit!! En het omgekrulde randje vind ik erg leuk!!
    Bedankt voor het meedoen met de uitdaging van Elke Kaart een Feestje!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een leuk idee heb je daar ! superzzz ! een heel erg geslaagde kaart
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Vind het stempeltje geweldig, heb 'm al een tijdje op mijn bureau liggen om te kleuren :) Erg leuk ook dat "doorkijkje".

    Super dat je mee doet met
    elke Kaart een Feestje!

    Warme groet, Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb jij dat leuk gedaan Annerieke!
    Heel tof afdrukje en leuke details!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtkaart Annerieke, super met dat omgekrulde randje en een heel leuke digi!!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk kaartje Annerieke, en nog gefeliciteerd.
    gr. liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke schattige digi heb je gevonden en een super leuke kaart ermee gemaakt!! Ook hele leuke details! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geweldig die blik van dat ventje en die veel te grote kleren! Prachtig kaartje. Erg gezellig dat je meedoet met de uitdaging bij Elke Kaart Een Feestje!
    Groetjes Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat is dit een schitterende kaart Annerieke.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Eigenlijk heb ik maar een woord voor deze kaart: GEWELDIG LEUK.
    groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een ontzettend leuke kaart. En wat is je afdrukje prachtig voor het thema.
    Bedankt voor je deelname bij Elke Kaart een Feestje.
    Groetjes Geertje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een geweldig leuke kaart. Volgens mij heb ik dit afdrukje ook nog ergens. Nog bedankt voor de verrassing! Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een geweldig leuk kaartje is dit,
    mooi ingekleurd en leuk met die tekststempel,
    ik ben gelijk volger geworden, je maakt zulke leuke en mooie kaarten

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. nou ik heb dit kaartje helemaal gemist annerieke.
    ik vind hem helemaal super.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  19. een hele leuk kaart is dit,een gaaf plaatje om hier voor te gebruiken.
    leuk dat je de tijd hebt om mee te doen aan de challenge van EKEF.

    Gr Anja (EKEF-DT)

    BeantwoordenVerwijderen

Zo leuk om reacties te krijgen en te lezen, dank je wel!