Pagina's

woensdag 4 januari 2012

Zo heerlijk meisjesachtig...

Dit is het doosje dat ik bijna te vroeg wilde laten zien. Het patroon is uit een Hobbyhandig van een paar maanden geleden. De digi is van Kenny K, zo lekker stoer zijn die altijd.
De achterzijde is versierd met bloemen. Ook zijn alle randen bewerkt met distress inkt "walnut stain".
Zoals je hier kunt zien, zijn de zijden verschillend en zal ik eens iets verklappen? Het is gewoon een scrapvel met 9 verschillende vlakken, heel makkelijk dus voor dit soort doosjes. Ik zag dit scrapvel en was meteen verkocht, het vel ook dus, hihi.
De kleuren zijn echt meisjesachtig.
Zoals jullie misschien gezien hebben heb ik een andere blog header en jawel...zelfgemaakt. Dat blijf ik toch zo leuk vinden, een beetje rommelen met van alles en nog wat. Hij is nog niet helemaal naar mijn zin, nog een beetje te geel, maar ik ben aan het uitproberen. Voorlopig kan het er even mee door, hopelijk vinden jullie dat ook :-)! Misschien zien jullie ook wat ik erin zie, een strikje, 2 bandjes met "eyelets" en een stukje lint. En natuurlijk mooi scrappapier. Ja, ik weet het, ik heb veel fantasie!
Ik wil jullie vast bedanken voor alle leuke reacties en jullie weten het vast wel...ik vind ze geweldig om te lezen!
Inmiddels heb ik mijn blog header weer veranderd, deze komt qua kleur meer in de richting. Het idee blijft hetzelfde, scrappapier, strikje, stukje lint, eyelets en er zit deze keer een knoop op. Stiekem vind ik het toch best wel knap van mezelf...

12 opmerkingen:

  1. Wowww wat een prachtige creatie, een super leuke digi en gaaf om dit kado te krijgen!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw zeg dit ziet er super uit!!!!
    Mooie kleurtjes ook!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fantastisch dit modelletje! Knap werk! Leuk dat je zo aan het experimenteren bent op je blog, dat durf ik (nog) niet!!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo FANTAST,
    Dit PRACHTIGE doosje ziet eruit als een tasje.....zeker voor een meisje ☺☺☺ ge(ver)kocht.
    En ik zie ook nog heel veel zonnetjes in de bloemetjes.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi tasje, nooit gezien zo'n scrapvel maar het resultaat is prachtig! Groetjes Gemma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een ontzettend schattig doosje/tasje. Inderdaad meisjesachtig en ook heel vrolijk.
    Liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Annerieke, wat een geweldig mooi tasje/doosje heb je weer gemaakt (past ook wel weer in onze anmacreatief challenge of heb je daar weer iets anders voor???) Je blog LO vind ik geweldig leuk en mijn dochter zag er disney letters in terug. Ik ben nog niet zover dat ik het aandurf om zelf mijn LO te maken. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je dat weer prachtig gemaakt zeg!!!! Leuk kadootje!!!!

    groetjes Arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. jawel, trots zijn op jezelf ,dat mag best hoor ! =)
    leuke creatie daar, lekker girly zoals je het zelf al zei
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. owo die is heel gaaf zeg super mooi dat doosje/tasje.
    ja die kenny k digi's zijn ook al zo super.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi hoi Annerieke,
    wat weer een leuke creaties heb je gemaakt,
    ik ben een poosje niet geweest,
    dus ik heb weer genoeg te lezen...
    je blog ziet er heel leuk uit met die nieuwe banner!
    Knap van je!
    Bovenstaand doosje is mooi!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi doosje degene die het krijgt zal er zeker blij mee zijn. Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen

Zo leuk om reacties te krijgen en te lezen, dank je wel!