Pagina's

zaterdag 18 februari 2012

Een beetje anders...

Allereerst wil ik jullie bedanken voor de leuke reacties op mijn vorige kaart, fijn om te lezen.
Deze kaart heeft een andere vorm en is gemaakt uit een dubbelzijdig scrapvel.
Ik zal eerlijk zijn :-)....eigenlijk hadden de hartjes iets groter moeten zijn, nu is echt het lintje nodig om de kaart dicht te houden. Ik vind hem zelf goed genoeg, maar ik zal een volgende keer de harten iets groter maken.

Dit is de kaart opengevouwen, met aan de binnenzijde nog twee harten.






Een los kaartje, dat bestempeld is, kan in de kaart voor een persoonlijke wens.
Deze kaart vroeg wat meer tijd, maar was wel erg leuk om te maken, is weer eens iets anders.

Voor iedereen een fijne zondag!

ps. het patroon van deze kaart heb ik hier gevonden

11 opmerkingen:

Anoniem zei

Inderdaad een heel ander kaartje maar erg leuk zo die aparte vorm. Dé ontvanger van deze bijzondere kaart zal het zeker weten te waarderen.
Liefs Yvonne

Liesbeth zei

Wat een leuke vorm Annerieke, helemaal eer van je werk hoor.
gr. Liesbeth

martina's kaartjes zei

wat een mooie kaart ! grtjs, martina
x

Tinie zei

Wat ben je eerlijk:) Hij is toch gewoon onwijs leuk!!!

Groetjes Tinie

Helen zei

Wat een leuk model is dit. Zie in je blogkop dat je inderdaad niet meer met je hoofd in de tulpen zit ;-) Groetjes, Helen

Marlies zei

Een super mooie kaart! Wat een prachtig model en ook heel mooi gemaakt. Het lintje heeft ook een heel mooi effect erbij, ook al hoort het volgens jou niet zo. groetjes, Marlies

Folkje zei

Leuk dat je de kaart van m'n workshop hebt gemaakt.
Ik vind het er heel mooi uit zien en niet storend dat de hartjes kleiner zijn , als jij dat wel vind kan je eventuueel nog een groot hart of een bloem aan een van de hartjes vastplakken zodat die er in het midden overheen valt.
Ik vind je kleuren combinatie ook super mooi.

groetjes
Folkje

Berlinde zei

Een heel origineel kaartje Annerieke, supermooi!
Lieve groetjes, Berlinde

KarinsArtScrap zei

wow schitterend annerieke super gemaakt.
ik heb het opgeslagen tutorial.

groetjes karin

Daatje zei

Hoi hoi Annerieke,
wat een gaaf patroontje en een mooi papier!
je hebt het prachtig gemaakt!
Leuk dat je ook het patroon er bij vermeldt!
Groetjes van Daatje

Wilma zei

En deze is ♥-st♥kk♥ SUPER ☺☺☺
Liefs Wilma